Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 30-Νοε-2020 07:45

    Έρχεται ο "πόλεμος" των e-wallets

    Έρχεται ο "πόλεμος" των e-wallets
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Νένας Μαλλιάρα

    Στο "ηλεκτρονικό πορτοφόλι" θα δοθεί η επόμενη "μάχη" των τραπεζών σε επίπεδο ψηφιοποίησης, καθώς η πανδημική κρίση και η ανάγκη εξ αποστάσεως συναλλαγών φέρνουν με ταχύτητα το ένα άλμα μετά το άλλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό των τραπεζών. 

    Το επόμενο πεδίο "μάχης" στις ψηφιακές υπηρεσίες των τραπεζών σκιαγραφείται από την ταχύτητα με την οποία "τρέχει" το Eurobank Wallet, το ψηφιακό πορτοφόλι της Eurobank που έκανε το ξεκίνημά του εν μέσω του πρώτου lockdown, στις 5 Μαΐου 2020.

    Όπως αναφέρει στο Capital.gr ο Επικεφαλής Έκδοσης Καρτών και Προγραμμάτων Πιστότητας της Eurobank, Ανδρέας Μαρνέρης, από το "ντεμπούτο" της υπηρεσίας, στις 5 Μαΐου 2020, η εξέλιξη των βασικών μεγεθών που έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα είναι θεαματική. Ειδικότερα:

    -Οι εγγεγραμμένες κάρτες έχουν σημειώσει αύξηση 369%
    -Οι εγγεγραμμένοι πελάτες αυξήθηκαν κατά 371%, και
    -Ο τζίρος με χρήση Eurobank Wallet αυξήθηκε σχεδόν κατά 1.000%.

    Όπως προσθέτει ο κ. Μαρνέρης, η μέση συναλλαγή (αvά ticket) ανέρχεται σε 19 ευρώ, ποσό που αποτυπώνει ότι κατά μέσο όρο ο χρήστης του Eurobank Wallet αξιοποιεί την υπηρεσία σαν ένα καθημερινό εργαλείο. 

    Ο τζίρος του Eurobank Wallet πραγματοποιείται κατά 75% μέσω χρεωστικών καρτών και 15% μέσω πιστωτικών καρτών, και όπως λέει ο κ. Μαρνέρης, το ψηφιακό πορτοφόλι της Eurobank χρησιμοποιούν, σε ποσοστό άνω του 70%, άντρες. Περίπου το 50% των χρηστών ανήκουν στην ηλικιακή κατηγορία 35-55, με έμφαση στα αστικά κέντρα και κυρίως στην περιοχή της πρωτεύουσας.

    Οι συναλλαγές μέσω Eurobank Wallet επιβραβεύονται μέσω σειράς προσωποποιημένων προσφορών του προγράμματος επιβράβευσης €πιστροφή. Ο κ. Μαρνέρης αναφέρει ότι μέσω Eurobank Wallet έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από δεκαπλάσιες tailor-made στοχευμένες εμπορικές ενέργειες, ενδεικτικά:

    -διπλάσια ευρώ €πιστροφή σε όλες τις 8.500 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του προγράμματος €πιστροφή. Οι πελάτες με χρήση του Eurobank Wallet έχουν αυξηθεί κατά 50% και ο τζίρος που έχουν πραγματοποιήσει κατά 70%

    -στο πρόγραμμα 5% €πιστροφή σε μεγάλη αλυσίδα στον κλάδο της τεχνολογίας, οι πελάτες με χρήση του Eurobank Wallet έχουν αυξηθεί κατά 106% και ο τζίρος που έχουν πραγματοποιήσει κατά 375%

    -στο πρόγραμμα 3% €πιστροφή σε μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ, οι πελάτες με χρήση του Eurobank Wallet έχουν αυξηθεί κατά 48% και ο τζίρος που έχουν πραγματοποιήσει κατά 89%

    -στο πρόγραμμα 3% €πιστροφή σε μεγάλη αλυσίδα στον κλάδο των καυσίμων, οι πελάτες με χρήση του Eurobank Wallet έχουν αυξηθεί κατά 54% και ο τζίρος που έχουν πραγματοποιήσει κατά 84%.

    Όλα τα παραπάνω είναι ενδεικτικά της ταχείας και μεγάλης αποδοχής του ηλεκτρονικού πορτοφολιού της Eurobank ως μέσο πληρωμής και σηματοδοτούν το νέο πεδίο "μάχης" των τραπεζών με στόχο την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. 

    "Η χρήση του Eurobank Wallet πραγματοποιείται κυρίως για καθημερινές αγορές των πελατών, σε super market, πρατήρια καυσίμων, αλλά και αλυσίδες λιανικής. Αξίζει να σημειωθεί πως έχει καταγραφεί εκτεταμένη χρήση της υπηρεσίας σε αλυσίδες ηλεκτρονικών/ τεχνολογίας, αποτυπώνοντας ενδεχομένως και την μεγαλύτερη εξοικείωση των χρηστών της συγκεκριμένης υπηρεσίας με τεχνολογικά εξελιγμένα προϊόντα και υπηρεσίες", λέει ο Επικεφαλής Έκδοσης Καρτών και Προγραμμάτων Πιστότητας της Eurobank. Όπως επισημαίνει, οι χρήστες του Eurobank Wallet, μετά την πρώτη χρήση του wallet, αύξησαν τη συνολική χρήση των καρτών τους κατά 22%, αποδεικνύοντας την δυναμικότητα του μέσου. 

    Ανοίγει η "βεντάλια" των ψηφιακών υπηρεσιών

    Το Eurobank Wallet είναι μια νέα υπηρεσία πληρωμών, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα, κατόχους χρεωστικών και πιστωτικών καρτών Mastercard, να πραγματοποιούν ανέπαφες πληρωμές και συναλλαγές μέσω του Eurobank Mobile App, κάνοντας χρήση της NFC λειτουργίας του Android κινητού τους τηλεφώνου.

    H πρόσβαση στην υπηρεσία πραγματοποιείται απλά και γρήγορα, μέσω του Eurobank Mobile App. Ο πελάτης ενεργοποιεί το "Eurobank Wallet” και επιλέγει τις χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες Eurobank Mastercard που διαθέτει, και θέλει να ψηφιοποιήσει, ενώ έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει συναλλαγή αμέσως μετά την ψηφιοποίηση της κάρτας. Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι να επιτραπεί στους πελάτες να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ακόμη πιο εύκολα και ακόμη πιο γρήγορα, με μια ψηφιακή εμπειρία υψηλού επιπέδου, σε συνθήκες μέγιστης ασφάλειας.

    Οι ανέπαφες (contactless) συναλλαγές, μέσω του Eurobank Wallet, πραγματοποιούνται με ευκολία, ταχύτητα και ασφάλεια. Ο πελάτης, επιλέγει απλά την κάρτα με την οποία επιθυμεί να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή, κάνει χρήση PIN ή δακτυλικού αποτυπώματος στο κινητό και απλά πλησιάζει το κινητό του στο τερματικό αποδοχής καρτών (POS).

    Το Eurobank Wallet είναι μέρος της "βεντάλιας" ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας με πιο πρόσφατες επίσης:

    -Την υπηρεσία v - Banking με την οποία εξασφαλίζεται εξατομικευμένη επικοινωνία της επιχείρησης με τον προσωπικό επαγγελματικό της σύμβουλο. Η υπηρεσία καταγράφει μεγάλη διείσδυση στην αγορά με στελέχη της Τράπεζας να εκτιμούν πως φέτος αναμένεται διπλασιασμός των B2B "ραντεβού" σε σχέση με πέρσι.

    -Την υπηρεσία Cards Control με την οποία φυσικά πρόσωπα, κάτοχοι χρεωστικών, πιστωτικών ή/και προπληρωμένων καρτών μπορούν να ρυθμίζουν οι ίδιοι συγκεκριμένες λειτουργίες των λογαριασμών τους μέσω του Eurobank Mobile App ή του e – Banking. Είναι ενδεικτικό πως στους πρώτους επτά μήνες της λειτουργίας της υπηρεσίας περίπου 100.000 χρήστες την έχουν ενεργοποιήσει στο κινητό τους.

    -Την υπηρεσία Payment Link που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες πολλών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δεν διαθέτουν την δομή και τα μέσα ενός προηγμένου e – shop, στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου πακέτου Business Banking e – Commerce solutions που θέτει η Τράπεζα στη διάθεση των εταιρειών, με πλήρη δέσμη υπηρεσιών, τραπεζικών και μη τραπεζικών, με προνομιακούς όρους, για την ανάπτυξη των ψηφιακών τους πωλήσεων.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ