Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 13-Νοε-2020 17:48

    Ικτίνος: Μειωμένα κατά 73,18%, στα 1,79 εκατ. τα κέρδη προ φόρων στο εννεάμηνο

    Ικτίνος: Μειωμένα κατά 73,18%, στα 1,79 εκατ. τα κέρδη προ φόρων στο εννεάμηνο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) κατέγραψε η Ικτίνος Ελλάς για το 9μηνο του 2020 σε επίπεδο μητρικής, τα οποία ανήλθαν σε 4,79 εκατ. ευρώ έναντι 9,51 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο 9μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση κατά 49,63%.

    Κατά το ίδιο διάστημα τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,79 εκατ. ευρώ έναντι 6,67 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο 9μηνο του 2019, σημειώνοντας μείωση κατά 73,18%.

    Ο κύκλος εργασιών για το 9μηνο του 2020 διαμορφώθηκε στα 21,87 εκατ. ευρώ έναντι 31,35 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο 9μηνο του 2019, σημειώνοντας μείωση κατά 30,24%.

    Οι εξαγωγές μαρμάρου κατά το εννεάμηνο 2020 ανήλθαν στο 95% του κύκλου εργασιών της εταιρείας.

    Αντίστοιχα, σε ενοποιημένη βάση για το 9μηνο του 2020 :

    - το EBITDA ανήλθε σε 5,87 εκατ. ευρώ, έναντι 10,12 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο 9μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση κατά 41,99% και

    - ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 24,08 εκατ. ευρώ έναντι 34,37 εκατ. ευρώ της προηγούμενης περιόδου, παρουσιάζοντας μείωση κατά 29,94% και,

    - τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,66 εκατ. ευρώ έναντι 5,69 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο πρώτο 9μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση κατά 70,86%.

    Παρά το γεγονός της πρωτόγνωρης πανδημίας που ξέσπασε τον Μάρτιο σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρεία εξακολουθεί να σημειώνει κερδοφορία και παράλληλα να διαθέτει επαρκή ταμειακά διαθέσιμα και κατάλληλα χρηματοοικονομικά εργαλεία - γραμμές χρηματοδότησης από το τραπεζικό σύστημα για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στην παγκόσμια κρίση. 

    Επίσης, η εταιρεία παρακολουθεί τις εξελίξεις σε συνεχή βάση και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις που δημιούργησε ο νέος κορονοϊός Covid-19. Η εταιρεία ανταποκρίθηκε άμεσα στη νέα πραγματικότητα από την πανδημία και προχώρησε σε αναπροσαρμογή της στρατηγικής και του σχεδιασμού της, με επανασχεδιασμό και απλοποίηση διαδικασιών, για την "ανέπαφη επικοινωνία" με τους πελάτες μας μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ