Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 12-Νοε-2020 07:40

    Η Coca Cola HBC αλλάζει τη στρατηγική λόγω covid-19

    Η Coca Cola HBC αλλάζει τη στρατηγική λόγω covid-19
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Σε μετατόπιση του κέντρου βάρους της στρατηγικής της, στο ψηφιακό κανάλι, στην κατανάλωση εντός σπιτιού, στον καφέ Costa Coffee και στα premium αλκοολούχα ποτά, έχει προχωρήσει η Coca Cola HBC, λόγω της πανδημίας και των lockdowns. 

    Στην τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης των αναλυτών για τις επιδόσεις του γ’ τριμήνου της χρονιάς, η διοίκηση της Coca Cola HBC, ανέφερε πως οι πωλήσεις της στην Ελλάδα τον Οκτώβριο ήταν ικανοποιητικές, τάση όμως που αντιστράφηκε μετά την εφαρμογή του δεύτερου lockdown, ενώ σημείωσε πως συνολικά οι πωλήσεις της σε όγκο μειώθηκαν τον Οκτώβριο 1,8%. 

    Η διοίκηση της εστίασε στην αύξηση της κατανάλωσης στη "ζεστή" αγορά, δηλαδή στην κατανάλωση εντός σπιτιού, και εκτίμησε ότι θα υπάρξει βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, αφενός λόγω της επιπλέον μείωσης κατά 20 εκατ. ευρώ των λειτουργικών εξόδων,  αλλά και του γεγονότος πως το περιθώριο κέρδους πώλησης στην "ζεστή" αγορά είναι οριακά χαμηλότερο σε σχέση με την κρύα αγορά.

    H Coca Cola HBC ανακοίνωσε βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας το τρίτο τρίμηνο με ανάκαμψη των πωλήσεων στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης και αύξηση των πωλήσεων στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης.

    Ταυτόχρονα ανακοίνωσε μείωση κατά 2,6% των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ή κατά 0,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης και αύξηση των μεριδίων σε αξία κατά 40 μονάδες βάσης από την αρχή του έτους και αύξηση ή διατήρηση των μεριδίων αυτών στις περισσότερες αγορές.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ