Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 04-Νοε-2020 09:15

    Τι ψάχνουν οι θεσμικοί επενδυτές στην Profile

    Τι ψάχνουν οι θεσμικοί επενδυτές στην Profile
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Κώστα Κετσιετζή 

    Στην τρίτη πώληση "πακέτου” ιδίων μετοχών μέσα σε 14 μήνες θα προχωρήσει σήμερα η Profile. Η εισηγμένη εταιρεία πληροφορικής πρόκειται να διαθέσει τις 200.700 ίδιες μετοχές της, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 1,7% του μετοχικού κεφαλαίου, μέσω ιδιωτικής τοποθέτησης. 

    Είχε προηγηθεί πέρσι τον Σεπτέμβριο η πώληση "πακέτου” ιδίων μετοχών που αντιστοιχούσαν στο 3,69% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας και τον Ιανουάριο του 2020 πωλήθηκε ένα επιπλέον 4,96%. 

    Όπως συνέβη κατά τις προηγούμενες μεταβιβάσεις και αυτό το "πακέτο” αναμένεται να κατευθυνθεί σε θεσμικούς επενδυτές. Σήμερα υπολογίζεται πως περίπου το 16% του μετοχικού κεφαλαίου της Profile βρίσκεται στον έλεγχο Ελλήνων και ξένων θεσμικών επενδυτών. 

    Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η Profile συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών καθώς τα τελευταία χρόνια εμφανίζει σημαντικούς ρυθμούς μεγέθυνσης, ενώ επεκτείνεται διαρκώς στις αγορές του εξωτερικού. 

    Βασικοί πελάτες της εταιρείας είναι χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εταιρείες επενδύσεων και διαχείρισης αμοιβαίων κεφαλαίων αλλά και οικογενειακά επενδυτικά γραφεία (family offices). Περίπου το 70% του κύκλου εργασιών της εταιρείας προέρχεται από το εξωτερικό. 

    Οι επιπτώσεις της πανδημίας 

    Η πανδημία του κορονοϊού επηρέασε τις δραστηριότητες της Profile με αποτέλεσμα ο κύκλος εργασιών το α΄ εξάμηνο του 2020 να καταγράψει μείωση 10% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019,ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε περίπου 1,87 εκατ. ευρώ, έναντι 2,1 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση 11%. 

    Ωστόσο όπως αναφέρει η εταιρεία σε ενημέρωση της για τις επιπτώσεις της πανδημίας, ότι η υστέρηση που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, "έχει ήδη σχεδόν στο σύνολό της αναπληρωθεί από την ισχυρή ανάκαμψη του γ΄ τριμήνου”, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις του εννιαμήνου να κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, δηλαδή σε ποσά της τάξεως των 10 εκατ. ευρώ περίπου.

    "Η ελεγχόμενη χρηματοοικονομική έκθεση του Ομίλου, η σημαντική ποιοτική και προϊοντική του διαφοροποίηση, σε συνδυασμό με την διαρκή εξέλιξη και αναβάθμιση των προϊόντων του, αλλά και η διεύρυνση της παρουσίας του Ομίλου σε νέες γεωγραφικές αγορές, αποτελούν τα κύρια εφόδια που διαθέτει για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών συνεπειών της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης και επιτρέπουν στη Διοίκηση να παραμένει συγκρατημένα αισιόδοξη ως προς την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων στο σύνολο της τρέχουσας χρήσεως”, αναφέρεται στην ανακοίνωση της Profile.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων