Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 01-Οκτ-2020 17:46

    "Συγγνώμη" από τη Vodafone στους συνδρομητές της με δωρεάν data - ομιλία

    "Συγγνώμη" από τη Vodafone στους συνδρομητές της με δωρεάν data - ομιλία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για 7 ημέρες σε όλους τους συνδρομητές κινητής για εθνική χρήση και δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8/10 σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής αποφάσισε να προσφέρει η Vodafone ζητώντας έμπρακτα "συγγνώμη"  για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρα το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων.

    "Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια του προβλήματος στις υπηρεσίες Internet για 1,5 ώρες το απόγευμα της Τετάρτης, λόγω του εξαιρετικού συμβάντος ταυτόχρονου κοψίματος οπτικών ινών εκτός συνόρων.

    Ως έμπρακτη αναγνώριση, προσφέρουμε σε όλους τους συνδρομητές κινητής δωρεάν απεριόριστα δεδομένα για εθνική χρήση για 7 ημέρες, και σε όλους τους συνδρομητές ADSL & VDSL σταθερής δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς σταθερά και κινητά Ελλάδας μέχρι και τις 8/10.", είναι το μήνυμα που ανάρτησε η εταιρεία σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι συνδρομητές της ενημερώνονται γραπτώς.

    Η εταιρεία σημειώνει πως για την ενεργοποίηση των απεριόριστων δεδομένων οι συνδρομητές της πρέπει να στείλουν "Α" στο 1252" έως και τις 8/10. Η ενεργοποίηση των απεριόριστων λεπτών ομιλίας θα γίνει αυτόματα από τις 2/10.

    Υπενθυμίζεται ότι το δίκτυο της εταιρείας αντιμετώπισε πρόβλημα χθες το απόγευμα σε υπηρεσίες υπηρεσίες internet σταθερής και κινητής. Με ανάρτηση της στα social media η Vodafone ανέφερε: "Σας ενημερώνουμε ότι λόγω ταυτόχρονου κοψίματος οπτικής ίνας σε 3 διαφορετικές οδεύσεις (Βουλγαρία, Τουρκία, Σλοβενία-Κροατία), αντιμετωπίσαμε πρόβλημα σε υπηρεσίες internet σταθερής και κινητής. Έγιναν αμέσως οι απαιτούμενες τεχνικές εργασίες και το πρόβλημα σταδιακά αποκαθίσταται. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ