Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 07-Ιουλ-2020 07:59

    Τις τραπεζικές συναλλαγές στην μετά – Covid εποχή, φέρνει η Eurobank

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Νένας Μαλλιάρα

    Το μέλλον της τραπεζικής εξυπηρέτησης στο σήμερα φέρνει η Eurobank, κάνοντας το επόμενο βήμα στην αναβάθμιση των ψηφιακών της υπηρεσιών με την καινοτόμο υπηρεσία v-Banking.

    Με τη νέα υπηρεσία, ο πελάτης του Personal Banking της Τράπεζας έχει "τον δικό του τραπεζίτη" στην οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού του για να διεκπεραιώσει μια σειρά συναλλαγών ή να οργανώσει τα μελλοντικά σχέδιά του, εξοικονομώντας χρόνο και χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθεί το τραπεζικό κατάστημα. Η νέα υπηρεσία που η Eurobank ξεκίνησε να παρέχει το τελευταίο δεκαήμερο, σηματοδοτεί το πώς θα μετεξελιχθεί, πολύ σύντομα, το τοπίο της τραπεζικής εξυπηρέτησης από το σύνολο των τραπεζών.

    "Η κρίση του κορονοϊού επιταχύνει αλματωδώς την ψηφιοποίηση των τραπεζικών υπηρεσιών και οι αλλαγές που έρχονται στην τραπεζική εξυπηρέτηση είναι ραγδαίες", αναφέρει στο Capital.gr ο Επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Ιδιωτών της Eurobank, Γιώργος Βαρελτζίδης, επισημαίνοντας ότι οι ανάγκες που δημιούργησε το lockdown  έφεραν την υλοποίηση του Personal v-Banking σε χρόνο ρεκόρ (μέσα σε ένα δίμηνο) και ένα χρόνο νωρίτερα του αρχικού προγραμματισμού στο πλάνο ψηφιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας.

    "Πρόδρομος" για το Personal v-Banking υπήρξε η υπηρεσία v – banking για τις συναλλαγές μικρών επιχειρήσεων που λάνσαρε η Eurobank το 2019. Η υπηρεσία αποδείχτηκε ιδιαίτερα χρήσιμη στις μικρές επιχειρήσεις κατά την πρόσφατη περίοδο της κρίσης, μεγάλες επιχειρήσεις εκδήλωσαν ενδιαφέρον για μια αντίστοιχη υπηρεσία την οποία η Τράπεζα εξετάζει και εν τω μεταξύ, το v-Banking προσφέρεται πλέον, σε ολοκληρωμένη μορφή, στους ιδιώτες πελάτες του Personal Banking.

    "Ξεκινήσαμε με την παροχή της υπηρεσίας στους πελάτες του Personal Banking (σύνολο χαρτοφυλακίου στη Eurobank 60.000 ευρώ και άνω), απευθυνόμενοι σε 12.000 πελάτες (σ.σ. οι επαφές με τους πελάτες θα γίνουν τμηματικά), οι οποίοι είναι χρήστες του e-banking με ενεργούς κωδικούς, είναι ηλικίας μέχρι 60 ετών, διαθέτουν προϊόντα της Τράπεζας και βρίσκονται στην αγορά εργασίας (μισθωτοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, επιχειρηματίες κ.λπ.)", λέει ο κ. Βαρελτζίδης, προδιαγράφοντας ότι η υπηρεσία θα επεκταθεί συν τω χρόνω σε όλους τους ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας.

    Όπως προσθέτει, η Eurobank εκτιμά πως μέχρι 20% των ιδιωτών πελατών της του Personal Bank μπορούν να κατευθυνθούν άμεσα στην αποκλειστική χρήση της νέας υπηρεσίας. Παράλληλα, ο Personal Banker θα μπορεί να εξυπηρετεί διπλάσιο αριθμό πελατών, κάνοντας πολύ πιο αποτελεσματική διαχείριση του πελάτη σε σχέση με αυτήν που μπορεί να γίνει στο τραπεζικό κατάστημα.

    Τι προσφέρει το Personal v- Banking

    Με το Personal v- Banking της Eurobank, ο πελάτης έχει τον προσωπικό του εξειδικευμένο Υπεύθυνο Σχέσης (Personal Banker), με τον οποίο μπορεί να επικοινωνεί μέσω βιντεοκλήσης για μία σειρά συναλλαγών που εκτείνονται πέραν του ανοίγματος λογαριασμού, των πληρωμών και των μεταφορών χρημάτων. Συγκεκριμένα, ο πελάτης μπορεί:

    Να ενημερώνεται από τον Personal Banker του σχετικά με τις ανάγκες διαχείρισης της περιουσίας του και τις επιλογές που ταιριάζουν στο προφίλ του

    Να αποκτά online προϊόντα καταθετικά, δανειακά, επενδυτικά και ασφαλιστικά της Τράπεζας

    Να επικαιροποιεί τα στοιχεία του και να ανταλλάσσει αρχεία με την Τράπεζα ψηφιακά, χωρίς διακίνηση χαρτιού και χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη στο κατάστημα. Ο πελάτης αποθηκεύει τα αρχεία με ασφάλεια στον προσωπικό διαδικτυακό χώρο που του παρέχει η Τράπεζα

    Να ενημερώνεται μέσα από διαδραστική παρουσίαση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Personal Banking (δυνατότητα co-browsing, από κοινού περιήγησης). Ο πελάτης μπορεί να κάνει μαζί με τον Υπεύθυνο Σχέσης από κοινού περιήγηση και σε online αιτήσεις στο e-banking για τις διάφορες ανάγκες του, συμπληρώνοντάς τις εκείνη τη στιγμή με την καθοδήγηση του Υπεύθυνου Σχέσης. Και οι δύο πλευρές μπορούν να προσθέσουν online και τρίτο άτομο στην βιντεοκλήση (συνδιάσκεψη)

    Να έχει πρόσβαση στο ημερολόγιο του Υπεύθυνου Σχέσης και να κανονίζει ο ίδιος (ο πελάτης) το ραντεβού του.

    Να επικοινωνεί με τον Personal Banker του με chat και email, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00, εκτός αργιών.

    Σημειώνεται ότι η Eurobank φροντίζει για την ασφάλεια των συναλλαγών του πελάτη και την επικοινωνία με την Τράπεζα (αν ο πελάτης δεν διαθέτει κάμερα για την επικοινωνία μέσω υπολογιστή, η Τράπεζα την αποστέλλει δωρεάν στο σπίτι του).

    Τι σηματοδοτεί η νέα υπηρεσία

    Η νέα υπηρεσία της Eurobank σηματοδοτεί την επόμενη μέρα στην τραπεζική εξυπηρέτηση, καθώς εναρμονίζεται με τις ανάγκες της νέας γενιάς πελατών (millennials, generation Gen), προσελκύοντας πληθυσμούς με ψηφιακά χαρακτηριστικά.

    "Η πανδημία λειτουργεί ως επιταχυντής του ψηφιακού μετασχηματισμού των τραπεζικών συναλλαγών. Με το Personal v-Banking απευθυνόμαστε σε πληθυσμιακές ομάδες με ψηφιακές δεξιότητες, κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών ή εκτός Ελλάδος, πελάτες που δεν έχουν χρόνο ή δεν μπορούν να πάνε στο τραπεζικό κατάστημα (ΑΜΕΑ). Οι χρήστες των ψηφιακών τραπεζικών συναλλαγών έχουν διπλασιαστεί τα τελευταία 1 -2 χρόνια, αλλά η Ελλάδα παραμένει στις τελευταίες θέσεις (4η από το τέλος) μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης στην ψηφιακή τραπεζική. Ο ανταγωνισμός που φέρνει η τεχνολογία, αλλά και οι ανάγκες της νέας γενιάς πελατών που θα έρθει στο προσκήνιο (τώρα ο καταθετικός πλούτος βρίσκεται στις μεγάλες ηλικίες, αφού υπολογίζεται πως το 40% των affluent πελατών είναι άνω των 65 ετών και οι μισοί από αυτούς άνω των 75), υπαγορεύουν στις τράπεζες να είναι σε θέση να παρέχουν την ψηφιακή εμπειρία στη νεότερη γενιά, αν θέλουν να κρατήσουν την πελατεία τους. Μόνο οι τράπεζες που θα το καταλάβουν αυτό θα έχουν αύριο", καταλήγει ο Επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Ιδιωτών της Eurobank, επισημαίνοντας ότι μέσα στην επόμενη διετία θα έχει αλλάξει τόσο η μορφή του τραπεζικού καταστήματος, όσο και ο τρόπος των τραπεζικών συναλλαγών.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ