Πέμπτη, 28-Μαϊ-2020 18:46
Κρι-Κρι: Στα 2,66 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη α΄ τριμήνου

Σημαντική βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών κατέγραψε στο α΄ τρίμηνο του 2020 η βιομηχανία γάλακτος Κρι-Κρι.
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €27,45 εκατ. έναντι €21,85 εκατ. το 2019 (αυξημένος +25,6%).
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €4,48 εκατ. έναντι €4,01 εκατ. το 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €3,55 εκατ., έναντι €3,14 εκατ. το 2019.
Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €2,66 εκατ., έναντι €2,29 εκατ. το 2019.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι-Κρι εμφανίζουν αύξηση +24,8%, αγγίζοντας τα €12,2 εκατ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 5,8%, στην ενίσχυση του μεριδίου
αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών Κρι-Κρι, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων.
Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών Κρι-Κρι διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Μαρ. 2020].
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη +36,7%. Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα €12,2 εκατ., αποτελώντας το 50% της
δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.
Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εμφανίζουν μείωση σε €2,4 εκατ. από €3,0 εκατ. το 2019 [μείωση 19,3%].
Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχθηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση δείχνει σαφή σημάδια ανάκαμψης. Ήδη λοιπόν, στο διάστημα που ακολούθησε, η εικόνα στις εγχώριες πωλήσεις έχει αναστραφεί με αποτέλεσμα αυτές να εμφανίζονται προοδευτικά αυξημένες σε σχέση με πέρυσι.