Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 20-Μαϊ-2020 12:34

    ΕΤΕ: "Καλπάζει" ο ψηφιακός μετασχηματισμός, νέες digital υπηρεσίες για επιχειρήσεις

    ΕΤΕ: "Καλπάζει" ο ψηφιακός μετασχηματισμός, νέες digital υπηρεσίες για επιχειρήσεις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Νένας Μαλλιάρα

    Μετά τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής για τους ιδιώτες που παρουσίασε τον Δεκέμβριο του 2019, στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε σήμερα νέο πλήρες πακέτο καινοτόμων ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις. 

    Οι νέες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής για τις επιχειρήσεις παρουσιάστηκαν σε Συνέντευξη Τύπου, που πραγματοποίησε για πρώτη φορά η Τράπεζα μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Όπως αναφέρθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΤΕ, Παύλο Μυλωνά, αλλά και τα στελέχη της διοίκησης που συμμετείχαν στην παρουσίαση, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Εθνικής, ο οποίος επιταχύνθηκε σημαντικά και από την κρίση του Covid-19, στοχεύει στο να καταστήσει την ΕΤΕ ψηφιακή τράπεζα πρώτης επιλογής για τον πελάτη. 

    Σημειώνεται ότι η αύξηση στη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΕΤΕ από το ξέσπασμα της κρίσης του κορονοϊού είναι εκρηκτική. Τον Απρίλιο η τράπεζα είχε 100.000 νέες εγγραφές στο digital banking, 50.000 online πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ η χρήση των ηλεκτρονικών δικτύων από το 40% εκτοξεύτηκε στο 60%, μόνο 5% των συναλλαγών έγινε με φυσική παρουσία στο κατάστημα και το υπόλοιπο μέσω ATMs. Στα ηλεκτρονικά κανάλια της τράπεζας μεταφέρθηκε, λόγω της κρίσης, επιπλέον 25% των εγχρήματων συναλλαγών και αν συνυπολογιστούν και οι μη εγχρήματες, η αύξηση ανέρχεται σε 50%.

    Το έργο που έχει παραχθεί σε επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας, ειδικά την τελευταία χρονιά, αποτυπώνεται σε διεθνείς αξιολογήσεις για τις επιδόσεις των τραπεζών όσον αφορά στη μετάβασή τους στην digital εποχή. Η Εθνική Τράπεζα ξεχωρίζει διεθνώς σε επίπεδο ψηφιακής τραπεζικής, καθώς σύμφωνα με σχετικό report του Μαΐου 2020 που παρουσιάστηκε και αφορά στη θέση επιδόσεων των τραπεζών στο Open Banking (πληρότητα υπηρεσιών APIs, πληρότητα πλατφορμών και δυνατοτήτων στους χρήστες για χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών), η ΕΤΕ είναι μία από τις 4 σημαντικότερες τράπεζες διεθνώς και πρώτη αναφορικά με κριτήριο την παροχή τεχνολογικών εργαλείων και πρόσβασης των πελατών. 

    Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες για τις επιχειρήσεις

    Με την ανακοίνωση των νέων υπηρεσιών και εφαρμογών που προσφέρει στην ηλεκτρονική τραπεζική για τις επιχειρήσεις, η Εθνική επιβεβαιώνει πόσο γρήγορα προχωρά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, συμβάλλοντας σημαντικά στην προσπάθεια που καταβάλλουν φορείς και πολιτεία, για την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής οικονομίας στη νέα ψηφιακή εποχή. 

    Η Διοίκηση της Τράπεζας παρουσίασε σήμερα, μεταξύ άλλων, τις παρακάτω νέες δυνατότητες του Internet Banking για τις επιχειρήσεις:

    1. Online αποπληρωμή επιχειρηματικών δανείων: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να παρακολουθούν συγκεντρωτικά τις οφειλές για όλα τα επιχειρηματικά τους δάνεια και να τις αποπληρώνουν με μια μόνο συναλλαγή από το Internet Banking, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε Κατάστημα.

    2. Online αίτημα εκταμίευσης: Οι επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν μέσω του νέου Internet Banking αίτημα για άμεση εκταμίευση ποσού από τα εγκεκριμένα τους όρια. Η επεξεργασία του αιτήματος και η εκταμίευση του ποσού ολοκληρώνεται την ίδια ημέρα ή στον επιθυμητό από την επιχείρηση χρόνο. 

    3. Online αίτημα ανανέωσης ή τροποποίησης νομιμοποιητικών εγγράφων: Με τη νέα δυνατότητα οι επιχειρήσεις υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήματα για ανανέωση ή τροποποίηση της γνωμάτευσης νομιμοποίησής τους, επισυνάπτοντας ψηφιακά τα δικαιολογητικά χωρίς να απαιτείται η προσκόμισή τους σε Κατάστημα. 

    4. Online Διαχείριση εταιρικών χρηστών: Η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να ορίζει ηλεκτρονικά ειδικούς διαχειριστές, οι οποίοι με τη σειρά τους θα έχουν δικαίωμα καθορισμού τόσο των νέων χρηστών της εταιρίας, όσο και των ορίων συναλλαγών, εγκρίσεων καθώς και προσβάσεών τους σε προϊόντα και υπηρεσίες. 

    6. Online αιτήσεις: Oι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα αποστολής υπογεγραμμένων συμβατικών εγγράφων και ενημέρωσης του εταιρικού τους προφίλ μέσα από το Internet Banking, με μια απλή ηλεκτρονική αίτηση, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα. 

    7. Mobile Customer Onboarding: Όλες οι ατομικές επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που είναι κάτοχοι χρεωστικής κάρτας Εθνικής Τράπεζας (Debit Business card) μπορούν να αποκτήσουν από το κινητό τους κωδικούς πρόσβασης για το digital banking της Εθνικής. Η διαδικασία διαρκεί ελάχιστα λεπτά και γίνεται μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking. 

    Παράλληλα με τις νέες δυνατότητες του Internet Banking, η Εθνική συνεχίζει να πρωτοπορεί και να σχεδιάζει νέες, χρήσιμες υπηρεσίες για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων. Μεταξύ αυτών, η online ενεργοποίηση λύσεων e-commerce, οι ψηφιακές υπογραφές, η παρακολούθηση εμβασμάτων εξωτερικού σε πραγματικό χρόνο, η παροχή αναβαθμισμένου συστήματος ειδοποίησης συναλλαγών, η δυνατότητα digital onboarding για επιχειρήσεις και η διαμόρφωση ενός πλήρως λειτουργικού Mobile Banking App για επιχειρήσεις. 

    Π. Μυλωνάς: "Μονόδρομος η παροχή υπηρεσιών μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες"

    H ανάπτυξη online προϊόντων και η παροχή υπηρεσιών μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν μονόδρομο αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, άμεσοι και να απαντάμε με σύγχρονο τρόπο στις ανάγκες των πελατών μας. Έχουμε ήδη πετύχει πολλά. Πριν 6 μήνες, ήμασταν η πρώτη τράπεζα που ανακοινώσαμε το άνοιγμα λογαριασμού για νέους πελάτες online. Δεσμευθήκαμε να συνεχίσουμε. Σήμερα, παρουσιάζουμε νέες πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Και συνεχίζουμε", τόνισε κατά τη σημερινή παρουσίαση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς.

    Η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Χριστίνα Θεοφιλίδη, επεσήμανε ότι το 28% των ενεργών χρηστών internet και Mobile banking στην Ελλάδα χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της Εθνικής Τράπεζας. Το mobile banking app ξεπέρασε το όριο του 1 εκατομμυρίου downloads στο GOOGLE play store. Βρέθηκε πρώτο μεταξύ των τραπεζικών εφαρμογών στην Ελλάδα, και στη δεύτερη θέση της συνολικής λίστας. "Κάθε μήνα, 1,5 εκατομμύριο πελάτες χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές εφαρμογές της Εθνικής και πραγματοποιούν περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια συναλλαγές", είπε. 

    Ο Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής Βασίλης Καραμούζης, υπογράμμισε ότι η Εθνική έχει προχωρήσει τα τελευταία 2 χρόνια σε μια διαδικασία αναθεώρησης του μοντέλου εξυπηρέτησης της εταιρικής πελατείας. "Εστιάσαμε στον εκσυγχρονισμό των online υπηρεσιών που προσφέρουμε στους εταιρικούς μας πελάτες, με στόχο την αναβάθμιση του συνολικού επιπέδου εξυπηρέτησής τους. Δημιουργήσαμε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα όπου οι πελάτες μας μπορούν να εκτελούν το σύνολο των καθημερινών τραπεζικών εργασιών τους με ευκολία, ταχύτητα και πλήρη ασφάλεια, σε ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής, χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από το χώρο εργασίας τους".

    Ο Group CIO Στράτος Μoλυβιάτης αναφέρθηκε στα άλματα προόδου που έχει καταγράψει η Εθνική Τράπεζα μέσα στην τελευταία περίοδο, παρουσιάζοντας μια νέα συνολική ψηφιακή πρόταση υψηλού επιπέδου που περιλαμβάνει νέα Internet Banking sites για Ιδιώτες και Επιχειρήσεις, μια νέα Mobile Banking πλατφόρμα με την πρωτοποριακή υπηρεσία του Remote Customer on Boarding, το πληρέστερο set Open Banking APIs της Ελληνικής Αγοράς, αλλά και Web based υπηρεσίες στο Trade Finance. "Στόχος μας, όσον αφορά την πληρότητα, αρτιότητα και χρηστικότητα των ψηφιακών μας υπηρεσιών, ήταν και παραμένει η κορυφή. Χρησιμοποιούμε τεχνολογία αιχμής και είμαστε σε συνεχή εξέλιξη των δεξιοτήτων των ανθρώπων μας", είπε.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ