Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 21-Απρ-2020 07:42

    Αναστολές πληρωμών δανείων 700 εκατ. από την Intrum Hellas

    Αναστολές πληρωμών δανείων 700 εκατ. από την Intrum Hellas
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Νένας Μαλλιάρα

    Σε αναστολές πληρωμών δανείων 600 – 700 εκατ. ευρώ για δανειολήπτες που πλήττονται από την κρίση του κορονοϊού, έχει προχωρήσει η Intrum Hellas.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, μόνο σε επίπεδο επιχειρηματικών δανείων, η εταιρεία έχει απευθυνθεί ήδη σε 700 μικρομεσαίες, μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, δίνοντάς τους ρυθμίσεις προσωρινής αναστολής στην καταβολή της οφειλής.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Intrum Hellas χορηγεί σε μικρές επιχειρήσεις αναστολές δόσεων δανείων (κεφάλαιο και τόκους) μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου ή το τέλος Δεκεμβρίου 2020 ή ακόμη και Ιανουαρίου 2021. Στις επιχειρήσεις – νομικά πρόσωπα η αναστολή αφορά μόνο το κεφάλαιο, ενώ οι τόκοι θα επιδοτούνται από το Δημόσιο μέσω του προγράμματος κρατικών επιδοτήσεων που εγκρίθηκε στις 10 Απριλίου.

    Η Intrum Hellas, μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης απαιτήσεων στην Ελλάδα, που ίδρυσαν η σουηδική Intrum (80%) και η Τράπεζα Πειραιώς (20%), και έχει αναλάβει τη διαχείριση του συνόλου  των μη εξυπηρετούμενων δανείων της Τράπεζας Πειραιώς και χαρτοφυλακίων τρίτων, ήταν εκείνη που ξεκίνησε πρώτη να λαμβάνει μέτρα διευκόλυνσης για τους δανειολήπτες που πλήττονται από την κρίση του κορονοϊού.

    Ερμηνεύοντας εγκαίρως τις πρώτες αντιδράσεις των διεθνών κεφαλαιαγορών στο επερχόμενο "τσουνάμι" του κορονοϊού, η Intrum Hellas, βάσει σχεδίου που ενέκρινε η Τράπεζα Πειραιώς, κατάρτισε πλάνο δράσης ήδη από τις 27 Φεβρουαρίου.

    Σε συνεννόηση με τους συνεπείς δανειολήπτες, η Intrum Hellas ξεκίνησε με την παροχή διευκολύνσεων για την πληρωμή των υποχρεώσεών τους, αλλά και σε άλλες ρυθμίσεις ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες των δανειοληπτών. Προχώρησε άμεσα σε επικοινωνία με τους δανειολήπτες της Τράπεζας Πειραιώς που εξυπηρετεί, ώστε να ενημερωθεί για τυχόν έκτακτες δυσκολίες, όπως μείωση εισοδήματος ή κύκλου εργασιών.

    Η πρωτοπορία της Intrum Hellas βασίστηκε στην ταχύτητα με την οποία αντιμετώπισε εν τη γενέσει του το θέμα των επιπτώσεων του κορονοϊού στην εξυπηρέτηση των δανείων. Η επικοινωνία με τον πελάτη ήταν και παραμένει τηλεφωνική και η δήλωση αυτού ότι το εισόδημά του πλήττεται από τον κορονοϊό, δημιουργώντας πρόβλημα στην εξυπηρέτηση του δανείου του, εκλαμβάνεται ως υπογραφή υπεύθυνης δήλωσης.

    Πάραυτα, εταιρεία και πελάτης συμφωνούν την τρίμηνη αναστολή της πληρωμής δόσεων, συμφωνείται και γράφεται επιτόπου η νέα ρύθμιση του δανείου, η συνομιλία ηχογραφείται και αυτό επέχει χαρακτήρα υπογραφής της συμφωνίας από τον πελάτη.

    Με τις γρήγορες διαδικασίες και με την πλήρη παράκαμψη της γραφειοκρατίας, η Intrum Hellas δείχνει την εμπιστοσύνη της προς τον πελάτη και την άμεση συμπαράσταση στο πρόβλημά του.

    Και αυτό, όπως αναφέρει η εταιρεία, διότι στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε, προτεραιότητα της Intrum Hellas παραμένει το κτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης και η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των δανειοληπτών, ώστε να στηριχθεί η αγορά και να καταστεί δυνατή η οικονομική ανάκαμψη στο μέλλον.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ