Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 12-Φεβ-2020 13:12

    Οι οικιακές συσκευές της MediaMarkt διαθέσιμες και στο Public Marketplace

    Οι οικιακές συσκευές της MediaMarkt διαθέσιμες και στο Public Marketplace
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Διαθέσιμες και από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του  Public, Public Marketplace, θα είναι οι οικιακές συσκευές της MediaMarkt. 

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το portfolio του Public Marketplace ενισχύεται με τη νέα κατηγορία των μεγάλων οικιακών συσκευών (ψυγείο, πλυντήριο, κουζίνες, τηλεοράσεις κ.ά.), ενώ αυτή των οικιακών μικροσυσκευών (συσκευές μαγειρικής, προσωπικής φροντίδας, κλιματισμός & Θέρμανση κα.) εμπλουτίζεται σημαντικά. 

    Παράλληλα, σημειώνεται πως η ένταξη των οικιακών συσκευών της MediaMarkt στο Public Marketplace είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τον σκοπό της εταιρείας για συνεχή βελτίωση της ζωής του καταναλωτή μέσα και έξω από το σπίτι, μέσω της προσφοράς μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων και αξεπέραστων υπηρεσιών.

    Εγκαινιάζοντας τη νέα μεγάλη κατηγορία προϊόντων στο Public Marketplace αλλά και τη σημαντική αυτή συνεργασία, σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τους πελάτες του Public Marketplace μεγάλες προσφορές έως -58% σε κορυφαίες μάρκες, μεταξύ των οποίων Sony, Siemens, Bosch και Juro-Pro.

    Μέσω του Public Marketplace, ο καταναλωτής θα μπορεί να προμηθευτεί online το ψυγείο ή την τηλεόραση που επιθυμεί και να τα παραλάβει στο σπίτι ή το γραφείο του απολαμβάνοντας τις αντίστοιχες υπηρεσίες εγκατάστασης και επέκτασης εγγύησης.

    Τέλος, στην ανακοίνωση τονίζεται πως το Public Marketplace, το 1ο Ελληνικό Marketplace, φιλοξενεί σήμερα πάνω από 220 συνεργαζόμενα καταστήματα, προσφέροντας online περισσότερα από 150.000 προϊόντα σε 6 συνολικά μεγάλες εμπορικές κατηγορίες που καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα αναγκών. Σε λιγότερα από 2 χρόνια λειτουργίας, το Public.gr είναι το 1ο marketplace στην Ελλάδα που αλλάζει τα δεδομένα στο χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα, δίνοντας τη δυνατότητα στα ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους shop-in-a-shop και να έρθουν σε επαφή με πάνω από 50,5 εκατομμύρια επισκέπτες σε ετήσια βάση. Τα προσφερόμενα σε αυτή προϊόντα εμπλουτίζονται διαρκώς, προσελκύοντας σημαντικό αριθμό συνεργατών, πάντα με γνώμονα τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων