Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 29-Ιαν-2020 08:33

    Ένας στους δύο Έλληνες προτιμά τα "ελληνόφωνα" σήματα μπύρας

    Ένας στους δύο Έλληνες προτιμά τα "ελληνόφωνα" σήματα μπύρας
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Θετικό momentum για τα "ελληνόφωνα" σήματα μπύρας, τα οποία τα τελευταία χρόνια έχουν κερδίσει σημαντικό μερίδιο της κατανάλωσης. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Αλέξανδρο Δανιηλίδη, κατέχουν πλέον μερίδιο πάνω από 50% στη συνολική κατανάλωση μπύρας στην Ελλάδα.

    Με τα ελληνικά σήματα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας όπως η Άλφα και η Μάμος -το τελευταίο επαναλανσαρίστηκε προ ενάμιση έτους- να έχουν σημαντική θέση στην αγορά και πολύ καλές εξαγωγές, είπε ο ίδιος απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Capital.gr χθες κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποίησε η εταιρεία.

    Με όχημα την μπύρα ΑΛΦΑ, που είναι ένα από τα πλέον ευπώλητα σήματά της, μαζί με τις μπύρες Heineken και Amstel, η εταιρεία πέτυχε το 2018 (σ.σ. τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) οι καθαρές πωλήσεις της να ενισχυθούν κατά 4,5% -σ.σ. σε όγκο η ανάπτυξη ήταν 1,8%- αγγίζοντας τα 206,826 εκατ. ευρώ από 197,963 εκατ. ευρώ.

    Για την πορεία της εταιρείας την περσινή χρονιά και το πλάνο για τη φετινή, ο κ. Δανιηλίδης δεσμεύθηκε να δώσει στοιχεία μετά τς 12 Φεβρουαρίου οπότε και ανακοινώνονται τα οικονομικά μεγέθη της μητρικής Heineken.

    Αναφορικά με τις επενδύσεις, είπε πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για την τριετία 2019 – 2021 έχει σχεδιάσει επενδυτικό πρόγραμμα 46 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως, όπως γνωστοποίησε, "ανάλογα με τις ανάγκες και τις εξελίξεις στην ευρύτερη αγορά, ενδέχεται να αναθεωρηθεί προς τα πάνω".

    Σημείωσε πως το μερίδιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας συνολικά στην αγορά μπύρας στην Ελλάδα είναι λίγο πάνω από το 50%, ενώ εμφανίσθηκε αισιόδοξος για την πορεία της εταιρείας αλλά και της αγοράς τη φετινή χρονιά.

    Σε ό,τι αφορά στις εξαγωγές σημείωσε ότι αυτές αποτελούν βασικό κορμό της στρατηγικής της εταιρείας. Όπως είπε σήμερα οι εξαγωγές της εταιρείας αντιστοιχούν στο 10% των συνολικών πωλήσεών της, ενώ ο λόγος εξαγωγών προς εισαγωγές στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι 8 προς 1. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων