Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 05-Δεκ-2019 08:23

    ΕΤΕ: Ψηφιακό άλμα και fintech μέσα στην Τράπεζα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Νένας Μαλλιάρα

    Άλμα στην ψηφιοποίηση, με στόχο 40.000 – 50.000 νέους πελάτες το 2020, πραγματοποιεί η Εθνική Τράπεζα, λανσάροντας την ερχόμενη Δευτέρα, πρώτη στην ελληνική αγορά, το Digital Customer Onboarding (δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα, να γίνουν πελάτες της τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα).

    Παντρεύοντας την παράδοση της τραπεζικής εμπιστοσύνης με την καινοτομία της ψηφιακής εποχής, η Εθνική Τράπεζα υλοποιεί ταχύτατα το τριετές πλάνο του ψηφιακού μετασχηματισμού της που ανακοίνωσε πέρυσι, έχοντας δημιουργήσει μία fintech μέσα στην Τράπεζα.

    Αυτή τη στιγμή, πάνω από 300 άτομα δουλεύουν αποκλειστικά για τον μετασχηματισμό της ΕΤΕ, ενώ μέσα στα επόμενα 2 χρόνια, πάνω από το 40% - 50% των εργατοωρών του ανθρώπινου δυναμικού της Τράπεζας θα αφιερωθεί στο έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού. Το έργο και η σπουδαιότητά του για την Εθνική Τράπεζα, μάλιστα, είναι τόσο κρίσιμο ("Οι τράπεζες που θα μείνουν είναι αυτές που θα υιοθετήσουν ψηφιακή στρατηγική και όποιος καθυστερήσει αλίμονό του", λέει χαρακτηριστικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΕ, Παύλος Μυλωνάς) που η Τράπεζα καλεί νέους, ταλαντούχους στο χώρο της πληροφορικής, να συμβάλλουν σε αυτό.

    Όπως ανακοίνωσε χθες στην παρουσίαση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών της ΕΤΕ, ο Στράτος Μολυβιάτης,  NBG Group CIO, η Εθνική Τράπεζα εγκαινιάζει το πρόγραμμα Internship "i-work@nbg", το οποίο απευθύνεται σε ταλαντούχους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές της Πληροφορικής, καλώντας τους να γίνουν μέρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου της Τράπεζας. Το Πρόγραμμα θα προσφέρει 20 αμειβόμενες θέσεις πλήρους απασχόλησης. 

    εθνική τράπεζα digital

    Μονόδρομος ο ψηφιακός μετασχηματισμός

    Έναντι μέσου όρου διείσδυσης του digital banking 54% στην Ευρωζώνη, το ποσοστό της Ελλάδας ανέρχεται σε μόλις 27%. Ωστόσο, τα πράγματα αλλάζουν με ιλιγγιώδη ρυθμό, αφού πλέον η νέα γενιά πελατών των τραπεζών – άνθρωποι στην ηλικιακή κατηγορία 18 – 24 ετών -, ζουν μέσα από το κινητό τους, ξοδεύοντας σε αυτό 7 ώρες ημερησίως. Στην Εθνική Τράπεζα, 1 στις 5 εγγραφές πελατών γίνεται μέσω κινητού, ο αριθμός των συναλλαγών μέσω διαδικτύου και κινητού τηλεφώνου είναι τριπλάσιος από των άλλων καναλιών, με το mobile banking να ανέρχεται τόσο δυναμικά που θα "κατατροπώσει" σύντομα και το web banking.

    Όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μονόδρομος για τις τράπεζες και αυτόν ακολουθεί με μεγάλη ταχύτητα η Εθνική Τράπεζα. "Από πάροχος προϊόντων, η Εθνική Τράπεζα θέλει να γίνει πάροχος εμπειριών για τον πελάτη. Ο πελάτης είναι η περιουσία μας και θέλουμε οι ψηφιακές μας υπηρεσίες προς αυτόν να είναι τόσο χρηστικές που να αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς του", ανέφερε χθες στην παρουσίαση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών της ΕΤΕ, η Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της ΕΤΕ, Χριστίνα Θεοφιλίδη.

    Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες της Εθνικής Τράπεζας 

    1) Digital customer onboarding 

    Εγγραφή νέων πελατών στην Εθνική Τράπεζα μέσω κινητού, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα (η διαδικασία δεν περιλαμβάνει περιορισμούς, δεν είναι ένα "soft registration” του πελάτη που θα χρειαστεί να αναβαθμίσει αργότερα μέσω καταστήματος). 

    Μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking, μπορούν να αποκτήσουν τη "βασική σχέση πελάτη" με την Τράπεζα, δηλαδή: να ανοίξουν λογαριασμό ταμιευτηρίου, να εκδώσουν χρεωστική κάρτα ΕΤΕ (Debit VISA ή Debit MasterCard) και να αποκτήσουν κωδικούς πρόσβασης στο i-bank Internet & Mobile Banking.

    Η διαδικασία διενεργείται εξολοκλήρου μέσω smartphone, με απλά βήματα, και ολοκληρώνεται με επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη μέσω live agent και με ψηφιακή υπογραφή των συμβάσεων. Η υπηρεσία απευθύνεται σε Έλληνες κατοίκους, άνω των 18 ετών, οι οποίοι διαθέτουν Ελληνικό Α.Δ.Τ. ή διαβατήριο σε ισχύ και είναι υπόχρεοι φορολογικά στην Ελλάδα.

    2) Online αγορά τραπεζικών προϊόντων

    Οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας μπορούν να αποκτήσουν online τραπεζικά προϊόντα ηλεκτρονικά, χωρίς να επισκεφθούν το κατάστημα, όπως χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες και προθεσμιακό λογαριασμό, μέσω του Internet Banking και Mobile Banking. Σύντομα  θα υπάρξει η δυνατότητα απόκτησης πιστωτικής κάρτας και online αίτησης και προέγκρισης στεγαστικού δανείου μέσω του Internet Banking της Τράπεζας.

    3) Ανανεωμένο Mobile Banking που λειτουργεί ως financial coach 

    Η ανασχεδιασμένη εφαρμογή Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας έχει μετεξελιχθεί από ένα απλό κανάλι πληροφόρησης και πραγματοποίησης συναλλαγών σε έναν προσωπικό βοηθό που επιτρέπει στο χρήστη να διαχειρίζεται εύκολα τα μηνιαία έξοδά του, να βλέπει συγκεντρωμένες όλες τους τις συναλλαγές και να έχει καλύτερο έλεγχο των οικονομικών του. Μέσα από νέες δυνατότητες, όπως οι άμεσες ειδοποιήσεις και η διαχείριση οικονομικών, ο χρήστης έχει πλήρη εικόνα των εξόδων / εσόδων και των υπολοίπων των λογαριασμών του.  Λαμβάνει ακόμη άμεση ενημέρωση για τις κινήσεις στα τραπεζικά του προϊόντα, στα όρια που εκείνος θέτει, κ.α. 

    Επιπλέον, μέσω του νέου Mobile Banking, οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να διαχειρίζονται άμεσα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας των χρεωστικών τους καρτών, για παράδειγμα "πάγωμα" κάρτας ή συγκεκριμένων τύπων συναλλαγών και εκ νέου ενεργοποίηση, δήλωση απώλειας-κλοπής και επανέκδοση, διαχείριση ορίων αγορών. 

    4) Νέα έκδοση του Internet Banking της Τράπεζας για Ιδιώτες και Επιχειρήσεις

    Το νέο Internet Banking site της Εθνικής Τράπεζας απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε επιχειρήσεις. Παρέχει πλέον ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων τόσο για Ιδιώτες πελάτες, όπως για παράδειγμα η διαχείριση καρτών και η online μεταβολή προσωπικών στοιχείων, όσο επίσης και για Επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα η ανανέωση εταιρικών νομιμοποιήσεων και η online εκταμίευση εταιρικών δανείων.

    5) Πλατφόρμα Trade Finance

    Αποτελεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να διαχειρίζονται το χαρτοφυλάκιο Πληρωμών Εισαγωγών, παρακολούθηση εισπράξεων Εξαγωγών, Ενέγγυων Πιστώσεων, Εγγυητικών Επιστολών και να αιτούνται χρηματοδότηση των απαιτήσεων ή υποχρεώσεών τους. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους δηλαδή Ομίλους, Midcaps & SMEs. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων