Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Οκτ-2019 07:45

    Πώς η ελληνική Blueground κατάφερε να αντλήσει 78 εκατ. δολάρια

    Πώς η ελληνική Blueground κατάφερε να αντλήσει 78 εκατ. δολάρια
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μόλις το Μάρτιο, η Blueground, η ελληνική startup που ξεκίνησε το 2013 με αντικείμενο τη μίσθωση και διαχείριση ακινήτων, τα οποία μεταμορφώνει σε πλήρως εξοπλισμένα και επιπλωμένα καταλύματα υψηλών προδιαγραφών για να τα διαθέσει στη συνέχεια σε στελέχη εταιριών, πρεσβειών και άλλων οργανισμών, για μεσαίο ή μεγάλο χρονικό διάστημα διαμονής, ανακοίνωσε τη συμμετοχή του Kevin Ryan, tech επιχειρηματία και πρωτεργάτη του startup οικοσυστήματος της Νέας Υόρκης σε γύρο χρηματοδότησης, έχοντας εκείνη τη στιγμή συγκεντρώσει κεφάλαια ύψους 28 εκατ. δολαρίων.

    Επτά μήνες αργότερα, το ποσό χρηματοδότησης της εταιρείας αγγίζει τα 78 εκατ. δολάρια, μετά από έναν ακόμη γύρο χρηματοδότησης ύψους 50 εκατ. από το ευρωπαϊκό fund Prime Ventures και το αμερικανικό fund WestCap.

    Πλέον κατατάσσεται μεταξύ των εταιρειών με την υψηλότερη άντληση κεφαλαίων στην Ελλάδα, ενώ στην Blueground σε προηγούμενους γύρους έχουν επενδύσει οι VentureFriends, Endeavor Catalyst, Jabbar Internet Group και η AlleyCorp.

    Το πλάνο ανάπτυξης

    Τα σχέδια της εταιρείας για επέκταση σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού, έχοντας ήδη σημαντική παρουσία στις ΗΠΑ- με πρώτο σταθμό τη Νέα Υόρκη το 2017-, μεγαλώνουν. Σύμφωνα με τη διοίκηση της Blueground, έως το τέλος του έτους θα έχει εισέλθει στις αγορές του Λονδίνου, Παρισιού και Σιάτλ.

    Όπως αναφέρει στο Capital.gr, οι πόλεις που επιλέγονται αποτελούν επιχειρηματικά κέντρα, αφού οι πελάτες είναι κυρίως στελέχη πολυεθνικών. Προς αυτή την κατεύθυνση εξετάζονται και άλλες πόλεις με πολυεθνικές επιχειρήσεις, σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία.

    Τελικός στόχος της εταιρείας, που σήμερα έχει παρουσία σε 9 πόλεις σε όλο τον κόσμο (Αθήνα, Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Λος Άντζελες, Σικάγο, Βοστόνη, Ουάσινγκτον, Κωνσταντινούπολη, Ντουμπάι) με πάνω από 2.800 επιπλωμένα διαμερίσματα, είναι να φτάσει τα 50.000 διαμερίσματα σε 50 πόλεις μέχρι το 2023. Στην Αθήνα, αυτήν τη στιγμή διαχειρίζεται πάνω από 600 ακίνητα και στοχεύει να φτάσει τα 1.000 μέχρι τα τέλη του 2020.

    Αυξάνει προσωπικό

    Μαζί με την παρουσία της στο εξωτερικό και στην Αθήνα, μεγαλώνει και ο αριθμός των εργαζομένων που απασχολεί. Φέτος διπλασίασε την ομάδα της, φτάνοντας τους 400 εργαζόμενους παγκοσμίως. Στην Ελλάδα απασχολεί 200 εργαζόμενους και σκοπεύει να προσλάβει επιπλέον 150 άτομα μέχρι το τέλος του 2020.

    Η πορεία της Blueground από τη στιγμή της ίδρυσής της ήταν σταθερά ανοδική, έχοντας εκμεταλλευτεί το θετικό momentum της ανόδου της αγοράς του real estate, αλλά και του τουρισμού.

    Οι ενοικιαστές νοικιάζουν το διαμέρισμά τους μέσα από το website της εταιρείας με ενημερωμένη διαθεσιμότητα και καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν άμεσα με την ομάδα υποστήριξης πελατών μέσω της ειδικής mobile εφαρμογής.

    Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες ακινήτων εξασφαλίζουν σταθερό μηνιαίο εισόδημα, με συμβόλαια μακράς διάρκειας και δυνατότητα συμμετοχής σε καινοτόμα προϊόντα που αποφέρουν μεγαλύτερες αποδόσεις από ένα απλό ενοίκιο. 

    Βίκυ Κουρλιμπίνη
    Vicky.kourlibini@capital.gr

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων