Τετάρτη, 12-Ιουν-2019 08:20
Ανδρεανίδης (Lidl): Το δεύτερο εξάμηνο θα κρίνει την αγορά

της Αλεξάνδρας Γκίτση
Πέρυσι οι πωλήσεις της, το ακριβές ύψος των οποίων η εταιρεία δεν θέλει να αποκαλύψει, "έτρεξαν" με ρυθμό ανάπτυξης 4,3%.
Δηλαδή 1,6 μονάδες υψηλότερα από το μέσο όρο της αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου. Ενώ υψηλότερο είναι το ποσοστό που καταγράφει τους πρώτους μήνες της φετινής χρήσης (Μάρτιος 2019-Φεβρουάριος 2020), το οποίο υπολογίζει ότι θα διατηρήσει και τους επόμενους μήνες.
Παρ' ολα αυτά η διοίκηση της εκτιμά πως το δεύτερο εξάμηνο θα είναι εκείνο που θα κρίνει που θα "κάτσει" η αγορά, το σύνολο του κλάδου και η οικονομία. Κάτι που θα εξαρτηθεί από τις προγραμματικές δηλώσεις και το μίγμα πολιτικής που θα εφαρμόσει η Κυβέρνηση που θα βγάλουν οι κάλπες των Εθνικών εκλογών.
Η Lidl πάντως παραμένει αισιόδοξη για την εν Ελλάδι πορεία της, με τον πρόεδρο της διοίκησης της Lidl Ελλάς Ιάκωβο Ανδρεανίδη να δηλώνει ότι η αλυσίδα είναι ο τρίτος παίκτης στο οργανωμένο λιανεμπόριο με μερίδιο 15% και ότι ο στόχος είναι η ενίσχυση της θέσης της.
Στο πλαίσιο αυτό εφέτος θα επενδύσει 120 εκατ. ευρώ, θα δημιουργήσει 6 νέα καταστήματα κυρίως στη νησιωτική χώρα, θα προσθέσει ένα ακόμη logistic center και θα ενισχύσει την γκάμα των προϊόντων της κατά 10%.
Για το οικονομικό έτος 2019 (1/3/2019-28/2-2020), οι επενδύσεις της Lidl Ελλάς θα είναι 40 εκατ. ευρώ περισσότερες από πέρυσι και περιλαμβάνουν:
- την ολοκλήρωση του πλάνου εγκατάστασης φούρνου (bake off) σε όλα τα καταστήματα
- την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε 3 από τα 4 logistics centers (Αθήνα, Τρίκαλα, Σίνδος).
- Τη δημιουργία νέου logistic center.
- Την προσθήκη 250 νέων κωδικών προϊόντων στο χαρτοφυλάκιο της.
Σήμερα το δίκτυο της Lidl Hellas αριθμεί 223 σημεία, ο πήχης εφέτος είναι τα 229 καταστήματα, τα 240 το 2020 και τα 300 σε βάθος χρόνου. Στόχος η εξυπηρέτηση ακόμη περισσότερων περιοχών στη νησιωτική Ελλάδα και την Αττική, αλλά και στα Ιωάννινα όπου θα δημιουργηθεί και τρίτο κατάστημα.
Τώρα αν η αλυσίδα σκέφτεται να λανσάρει ηλεκτρονικό κατάστημα, ο κ. Ανδρεανίδης δήλωσε πως η αλυσίδα έχει επιλέξει συνειδητά να μην το κάνει τη δεδομένη χρονική στιγμή.