Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 25-Απρ-2019 17:49

    Ακρίτας: Οριακά θετικά EBITDA τo 2018

    Ακρίτας: Οριακά θετικά EBITDA τo 2018
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η βιομηχανία τεχνητής ξυλείας AKRITAS ολοκλήρωσε μέσα στο 2018 την επανατοποθέτησή της στην αγορά εστιάζοντας σε προϊόντα με μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία, άλλαξε στοχευμένα το μείγμα πωλήσεών της.

    Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε ελαφρώς μειωμένος (-4,9%) σε σχέση με το προηγούμενο έτος στα επίπεδα των €29,035 εκατ., λόγω της απόφασης περιορισμού των πωλήσεων μοριοσανίδας.

    Η αρνητική επίδραση της ως άνω διαφοροποίησης, αντισταθμίστηκε μερικώς από την τόνωση της ζήτησης στην ελληνική αγορά επενδεδυμένων προϊόντων, καθώς από το σταδιακό άνοιγμα νέων αγορών στο εξωτερικό.

    Ταυτόχρονα, στις 21.09.2018 υπογράφηκε το σχέδιο αναδιάρθρωσης του δανεισμού της εταιρίας με τις πιστώτριες τράπεζες, το οποίο αναμένεται να επιδράσει καταλυτικά στην κεφαλαιακή επάρκεια της εταιρίας και τη χρηματοδότησης των αναπτυξιακών της πλάνων.

    Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, ο δείκτης EBITDA σε επίπεδο Ομίλου (προσαρμοσμένο για τη μη ενσωμάτωση έκτακτων και μη επαναλαμβανόμενων επιβαρύνσεων) παρέμεινε οριακά θετικό στα επίπεδα των 1.500 ευρώ (386 χιλ. ευρώ το 2018) παρά τις αντίξοες συνθήκες κατά το τελευταίο δίμηνο του έτους, όπου η χαμηλή παραγωγικότητα λόγω ανεπάρκειας ποσοτήτων α΄υλών (ξυλείας) σε συνδυασμό με το αυξημένο κόστος ανάλωσης ξύλου σε σχέση με το 2017, οδήγησε σε αναστροφή της θετικής μέχρι εκείνη την περίοδο πορείας. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η εικόνα αυτή έχει αναστραφεί κατά το 1ο τρίμηνο του 2019, όπου η παραγωγικότητα έχει αυξηθεί και το κόστος α' υλών έχει ομαλοποιηθεί αισθητά.

    Η προσήλωση στην επίτευξη των στόχων του Ομίλου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, συνεχίζεται απρόσκοπτα με σκοπό τη βέλτιστη εκμετάλλευση της μεγάλης ανάπτυξης του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, καθώς και τη διείσδυση σε νέες αγορές που αναμένεται να ενισχύσουν σημαντικά τόσο το προφίλ όσο και τα αποτελέσματα της εταιρείας. Στην κατεύθυνση αυτή, οι βασικοί άξονες της στρατηγικής της εταιρείας είναι:

    Ολοκλήρωση της υλοποίησης της συμφωνίας αναδιάρθρωσης του δανεισμού εντός του α΄εξαμήνου του 2019.

    Περαιτέρω ενίσχυση της κυρίαρχης θέσης στην Ελληνική Αγορά και αξιοποίησης της αυξημένης προσβασιμότητας σε ξένες αγορές.

    Περαιτέρω βελτίωση του προϊοντικού μείγματος με ενίσχυση των πωλήσεων προϊόντων με αυξημένη προστιθέμενη αξία.

    Αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και εξορθολογισμός του λειτουργικού κόστους μέσω επίτευξης οικονομιών κλίμακας με στόχο τη συνεχή μείωση του οριακού ανά μονάδα κόστους λειτουργίας της εταιρίας.

    Στρατηγική εστίασης της εταιρίας στη διαφοροποίησή της έναντι του ανταγωνισμού σε επίπεδο τόσο ποιότητας προϊόντος όσο παρεχόμενων υπηρεσιών/εξυπηρέτησης.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων