Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 18-Απρ-2019 07:28

    Σαράντης: Το deal με την Estee Lauder και ο σχεδιασμός

    Σαράντης: Το deal με την Estee Lauder και ο σχεδιασμός
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Δυο δεκαετίες, τόσες συμπληρώνονται το 2020 από τις 19 Οκτωβρίου του 2000 που ο όμιλος Σαράντη ανακοίνωνε στο ελληνικό χρηματιστήριο την υπογραφή προσυμφώνου συνεργασίας, υπό τη μορφή joint venture, με τον όμιλο Estee Lauder

    Κοντά δυο δεκαετίες μετά οι δυο πλευρές έχουν κάτσει εκ νέου στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Γιατί; Γιατί το joint venture του ομίλου Σαράντη με τον όμιλο Estee Lauder, για τις αγορές της Ελλάδας, της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, στο οποίο συμμετέχει με 49% λήγει το 2021. 

    Όπως αποκάλυψε χθες Τετάρτη, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών (ΕΘΕ) ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Οικονομικός Διευθυντής του ομίλου κ. Κωνσταντίνος Ροζακέας, οι συζητήσεις για την ανανέωση της σύμβασης του joint venture εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν σύντομα, πιθανότατα ακόμη και πριν το καλοκαίρι. Σύμφωνα με τον ίδιο ακόμη και σε ενδεχόμενη λύση της συνεργασίας, ο όμιλος Σαράντη έχει να λαμβάνει 20 εκατ. ευρώ.

    Στο μέτωπο της διεύρυνσης της παρουσίας του στη ΝΑ Ευρώπη, ο όμιλος, διεκδικεί ακόμη μεγαλύτερη θέση, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται να υλοποιηθεί μέσω νέων εξαγορών.

    Πέρυσι, ο ελληνικός όμιλος προχώρησε σε δύο εξαγορές, την Indulona έναντι 8,5 εκατ. ευρώ και την Ergopack έναντι 16 εκατ. ευρώ στην Ουκρανία ενώ ενίσχυσε το χαρτοφυλάκιο του με διεθνείς οίκους. Όπως ήταν η συμφωνία που σύνηψε με την Coty, για την οποία ανέλαβε τη διανομή στην Ελλάδα των προϊόντων Wella.

    Την ίδια στιγμή, δρομολογεί την επέκταση της παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου του στα Οινόφυτα, υλοποιώντας επένδυση 10 εκατ. ευρώ. Στο εξωτερικό και συγκεκριμένα για τον εξοπλισμό και την αναβάθμιση εργοστασιακών υποδομών των Ergopack και Polipack, θα επενδυθούν 2-3 εκατ. ευρώ.

    Για τη φετινή χρονιά, η διοίκηση του ομίλου προβλέπει πως οι πωλήσεις του θα ενισχυθούν κατά 11,6% στα 384 εκατ. ευρώ και τα κέρδη θα σημειώσουν άνοδο 11,2% ανερχόμενα στα 36,20 εκατ. ευρώ. Σήμερα ο τζίρος του ομίλου προέρχεται σε ποσοστό 33,9% από την Ελλάδα και κατά 66,1% από το εξωτερικό. Ο κ. Ροζακέας μίλησε για ρεκόρ παραγγελιών που καταγράφει ο όμιλος τον Απρίλιο, με τον ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων να διαμορφώνεται σε 4% από την αρχή του έτους, όταν η αγορά "τρέχει” με 2%. 

    Έμφαση θα δοθεί εφέτος τόσο στην αξιοποίηση της Indulona σε Τσεχία και Σλοβακία στην κατηγορία των κρεμών χεριών –σ.σ. ελέγχει μερίδιο άνω του 50%- όσο και στην περαιτέρω ανάπτυξη της παραγωγικής δραστηριότητας της Ergopack σε συνδυασμό με την αξιοποίηση συνεργειών με τον τομέα προϊόντων περιποίησης της Σαράντης. Στόχος του ελληνικού ομίλου είναι ο τριπλασιασμός του κύκλου εργασιών της Ergopack, που το 2017 ήταν 29 εκατ. δολ. σε βάθος πενταετίας. Στο πλαίσιο αυτό εντός του έτους ξεκινά η διανομή των καλλυντικών του ομίλου στην ουκρανική αγορά ενώ από το 2020, θα αρχίσει η μεταφορά παραγωγικής δραστηριότητας καλλυντικών από άλλες χώρες.

    Σήμερα ο ελληνικός όμιλος, έχει θυγατρικές σε 12 χώρες και πραγματοποιεί εξαγωγές σε περισσότερες από 40. Διαθέτει 4 εργοστάσια - εκ των οποίων ένα στην Ελλάδα-, ενώ με τις πρόσφατες εξαγορές έχει αυξήσει τα σημεία πώλησης που εξυπηρετεί στα 109.000 από 65.000 πριν ένα χρόνο ενώ το ανθρώπινο δυναμικό του αγγίζει τα 2.600 άτομα από 1.700. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων