13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Του Νίκου Χρυσικόπουλου
Τζίρο 1,5 με 2 εκατ. ευρώ από την πώληση των προϊόντων της νέας της σειράς "Kings & Queens" σε Ελλάδα και εξωτερικό αναμένει, σύμφωνα με πληροφορίες, για την φετινή χρονιά η Κορρές Φυσικά Προϊόντα.
"Με τη Kings & Queens στοχεύουμε στη επικαλούμενη "μαζική κατηγορία" των prestige προϊόντων, δηλαδή τη κατηγορία ανάμεσα στα μεσαίας και τα πολύ ακριβής αξίας προϊόντα. Η διάθεσή θα γίνει μέσω εμπορικών αλυσίδων, πολυκαταστημάτων και καταστημάτων καλλυντικών και στο τέλος της χρονιάς αναμένουμε ότι θα ενισχύσουν σημαντικά τις συνολικές μας πωλήσεις", αναφέρει στο Capital.gr. υψηλόβαθμο στέλεχος της διοίκησης της Κορρές.
Τα βασισμένα σε φυσικές πρώτες ύλες Kings & Queens αποτελούν τη νέα σειρά προϊόντων φροντίδας σώματος της Κορρές με την οποία η εταιρεία πραγματοποιεί άνοιγμα σε σημεία πώλησης εκτός φαρμακείων στοχεύοντας σε μια νέα κατηγορία καταναλωτών.
Για τη διάθεση των νέων προϊόντων δεν θα χρησιμοποιηθεί το κανάλι μέσω των οποίων διατίθενται τα υφιστάμενα προϊόντα της εταιρείας (δηλαδή τα φαρμακεία) αλλά λιανικά δίκτυα ευρείας διανομής.
Η νέα σειρά διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά, κυρίως μέσω μεγάλων πολυκαταστημάτων όπως το Fena Fresh στην Θεσσαλονίκη, το Attica και το The Mall στην Αθήνα. Θα ακολουθήσουν τα μεγάλα σουπερμάρκετ και σειρά θα πάρουν οι αγορές του εξωτερικού.
Τα Kings and Queens έχουν ξεκινήσει να διατίθενται στην ολλανδική αγορά και όπως αναφέρεται από την εταιρεία, ήδη έχει σταλεί η πρώτη παρτίδα για την γαλλική αγορά. Το Σεπτέμβριο σειρά παίρνει η Ρωσία και τον Οκτώβριο ακολουθεί η Ιαπωνία. Στις δύο τελευταίες χώρες εκτιμάται ότι η νέα μάρκα θα προλάβει να κάνει "ντεμπούτο" πριν την περίοδο των Χριστουγέννων.
Ο σχεδιασμός της εταιρείας προβλέπει ότι περί τα μέσα Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει και η διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση της σειράς. Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο για την εισαγωγή της Κορρές στο Χρηματιστήριο, ποσό 1,2 εκατ. ευρώ (10% των αντληθέντων κεφαλαίων) θα κατευθυνθεί για την προώθηση της νέας μάρκας.
Η διοίκηση της Κορρές εκτιμά ότι η νέα μάρκα θα ενισχύσει σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη της, κάτι που αναμένεται να αποτυπωθεί σε μεγαλύτερο βαθμό στην επόμενη οικονομική της χρήση. Στόχος είναι να ενισχυθεί το κομμάτι του τζίρου που προέρχεται από το εξωτερικό και να αυξηθούν οι εξαγωγές της εταιρείας καθώς η εταιρεία επιδιώκει να εκμεταλλευτεί την διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση των ξένων αγορών για φυσικά καλλυντικά.
Ήδη στο πρώτο τρίμηνο του 2007 οι πωλήσεις στο εξωτερικό μέσω εξαγωγών αυξήθηκαν κατά 92,64% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα και πλέον αποτελούν το 11,51% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Σήμερα η εταιρεία παράγει περισσότερα από 500 προϊόντα που διανέμονται σε 5.500 χιλιάδες φαρμακεία και 2 shop in shop στην Ελλάδα και εξάγονται σε 25 χώρες μέσω 1.250 εξειδικευμένων καταστημάτων.