Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 13-Δεκ-2018 09:10

    Η Forthcrs γίνεται Liknoss

    Η Forthcrs γίνεται Liknoss
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Χάρη Φλουδόπουλου

    Στα τέλη Σεπτεμβρίου ανακοινώθηκε ότι ο ελβετικός επιχειρηματικός όμιλος North Star ήρθε σε συμφωνία με τη Forthnet για την εξαγορά της Forthcrs, της εταιρείας που δραστηριοποιείται κυρίως στον τομέα των συστημάτων διαχείρισης εισιτηρίων, με έμφαση στην ακτοπλοΐα. 

    Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, χθες κατά την 4η ετήσια συνάντηση με τους πελάτες - ταξιδιωτικούς πράκτορες, ο διευθύνων σύμβουλος Γ. Παπασταματίου παρουσίασε τη νέα εταιρική ταυτότητα αλλά και τους στόχους, 19 χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας.

    Όραμά μας είναι να γίνουμε το παγκόσμιο σύστημα διανομής (GDS) για την ακτοπλοΐα και τις μεταφορές ανέφερε ο κ. Παπασταματίου, παρουσιάζοντας τη νέα εταιρική ονομασία "Liknoss”. Το νέο όνομα προέρχεται από τη λέξη λίκνο (παιδικό κρεβάτι) και συμβολίζει τη φροντίδα, το συναίσθημα και την αγάπη, ενώ μεταφορικά περιέχει τη διάσταση της γεωγραφικής προέλευσης. Ταυτόχρονα τα δύο τελικά σίγμα, θυμίζουν τα κύματα της θάλασσας, που αποτελεί και την κύρια δραστηριότητα της εταιρείας. 

    Πλέον ο όμιλος της Liknoss μετά την ένταξή του στη Northstar, περιλαμβάνει τρεις εταιρικές οντότητες: τη Liknoss software που είναι παραγωγός λογισμικού με βάση την Ελλάδα, τη Liknoss Italia που είναι θυγατρική της παλιάς Forthcrs και την Liknoss Central Europe που φιλοδοξεί να αποτελέσει το ορμητήριο για την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη.

    Όραμά μας είναι να επεκταθούμε δραστικά την επόμενη 5ετία σε όλο τον κόσμο αλλά και με προϊόντα: στην ακτοπλοΐα εκτός από τα ferries και στα φορτηγά, στις αστικές συγκοινωνίες και τα ΚΤΕΛ αλλά και σε άλλους τομείς. 

    Για την επόμενη χρονιά οι στόχοι της εταιρείας, όπως παρουσιάστηκαν στους πράκτορες, είναι η διατήρηση της ποιότητας υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης, η μείωση στα κόστη και στο χρόνο έκδοσης των εισιτηρίων αλλά και η αύξηση τζίρου.

    Μεταξύ άλλων η εταιρεία στοχεύει να εξελιχθεί σε πάροχος υπηρεσιών εξυπηρέτησης τοπικών - περιφερειακών πελατών, σε πάροχο για διεθνείς πολυεθνικούς πελάτες. 

    Στο πλαίσιο αυτό το επόμενο διάστημα θα προστεθούν νέοι τρόποι πληρωμής, θα ενισχυθεί η δυνατότητα παροχής συγκεντρωτικών υπηρεσιών, θα λανσαριστεί εφαρμογή mobile, θα αναβαθμιστούν περαιτέρω οι υπηρεσίες web, το check in ενώ θα παρέχεται στους πελάτες και υπηρεσία call center.

    Ποια είναι η Liknoss

    Η εταιρεία αποτελεί έναν από τους κορυφαίους πάροχους λογισμικού και ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων στους τομείς των μεταφορών, του τουρισμού και του πολιτισμού, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως με πελάτες σε 14 χώρες. Διαθέτει ένα διευρυμένο δίκτυο πωλήσεων 7.152 πρακτορείων σε όλο τον κόσμο και 81 ακτοπλοϊκών εταιρειών, ενώ διαχειρίζεται την έκδοση περισσότερων από  24 εκατ. εισιτηρίων τον χρόνο.
    Επίσης η εταιρεία διαθέτει εξειδίκευση στα συστήματα διαχείρισης κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων ακτοπλοϊκών εταιρειών, από τα οποία και ξεκίνησε το 2000, φέρνοντας μία σειρά από καινοτομίες στο ακτοπλοϊκό εισιτήριο (ενιαία διανομή, web/mobile sales, automatic fare quotation, συνδυασμός με τουριστικές υπηρεσίες QRcode, άυλο εισιτήριο, διαχείριση πιστωτικών ορίων κ.α.). 

    Η πορεία της εταιρείας είναι διαχρονική ανοδική και είναι ενδεικτικό ότι από το 2002 και την παραγωγή 9 εκατ. εισιτηρίων, το 2018 η Liknoss μέχρι τον Οκτώβριο είχε ήδη φτάσει τα 19,88 εκατ. εισιτήρια.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων