Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 20-Σεπ-2018 13:58

    Νέα πλατφόρμα επικοινωνίας από τη Vodafone

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Την νέα ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας μέσω της οποίας θα προσφέρονται καινοτόμες υπηρεσίες και δυνατότητες για όλους τους χρήστες, παρουσίασε η Vodafone.

    Η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα, μετά την Πορτογαλία και τη Νέα Ζηλανδία, όπου η νέα πλατφόρμα του Vodafone Group γίνεται διαθέσιμη στους συνδρομητές. Η νέα Vodafone TV, η πλατφόρμα ψυχαγωγίας και επικοινωνίας που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση σήμερα, θα προσφέρει καινούργιο περιεχόμενο, ενοποιώντας σε έναν χώρο τόσο το πλούσιο περιεχόμενο που θα διαθέτει, όσο και λειτουργίες που σήμερα δεν υπάρχουν συνδυαστικά στην ελληνική αγορά.

    Όπως αναφέρθηκε, η νέα πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη προς όλους, ανεξάρτητα δηλαδή από το δίκτυο επικοινωνίας του κάθε συνδρομητή και τεχνολογίας που χρησιμοποιεί. Θα προσφέρει ευρύτατο περιεχόμενο on demand για τους χρήστες και θα ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες, μέσω τεσσάρων διαφορετικών "πακέτων" (full, family, entertainment+sports, φοιτητικό).

    Οι επικεφαλής της εταιρείας σημείωσαν πως στην νέα πλατφόρμα θα υπάρχει μια τεράστια δεξαμενή περιεχομένου με πάνω από 15 χιλιάδες τίτλους. Περιεχόμενο και τρόπος θέασης θα αποτελέσουν τα ανταγωνιστικά σημεία της Vodafone TV. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη θέαση του ondemand από όποια συσκευή επιθυμεί ο χρήστης με την νέα εφαρμογή Vodafone TV για iOS Android. Θα προσφέρεται προσωποποιημένη εμπειρία θέασης, με ταυτόχρονη πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω δύο συσκευών για διαφορετικό περιεχόμενο σε κάθε χρήστη και πολλές άλλες δυνατότητες, τόσο στο on demand, όσο και στο γραμμικό περιεχόμενο. Όπως σημειώθηκε, η εμπορική διάθεση της νέας υπηρεσίας έχει ήδη ξεκινήσει.

    Ο επικεφαλής της εταιρείας Χάρης Μπρουμίδης ανέφερε πως πρόκειται για μια σημαντική επένδυση που υλοποιεί ο όμιλος στην Ελλάδα. Υπάρχει πολύς χώρος ακόμη στην Ελλάδα για ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης, κυρίως "ξεκλειδώνοντας" χρήσεις και περιστάσεις χρήσεις. Το περιεχόμενο θα παραμείνει βασικός παράγοντας και σε αυτό σχεδιάζουμε να πρωταγωνιστήσουμε, σημείωσε χαρακτηριστικά.

    vodsm2

    Το λανσάρισμα μιας νέας πλατφόρμας επικοινωνίας με νέο περιεχόμενο και υπηρεσίες συνοδεύτηκε από την παρουσίαση έρευνας της TruthBerries που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Vodafone. Σύμφωνα με αυτή, οι συνδρομητές αλλάζουν συνήθειες καθώς οι έξυπνες συσκευές-οθόνες καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο. Άρα η κατανάλωση περιεχομένου γίνεται μέσα από διαφορετικές πηγές. Οι χρήστες ζητούν τουλάχιστον 6 κατηγορίες περιεχομένου. Σύμφωνα με έρευνα της TruthBerries για λογαριασμό της εταιρείας, προκύπτει πως πλέον η αγορά έχει περάσει στην εποχή του ondemand και όλο και περισσότερα νοικοκυριά στρέφονται προς τη συνδρομητική τηλεόραση και τις δυνατότητες που προσφέρει.

    Μέχρι σήμερα οι συνδρομητές pay tv της Vodafone ανέρχονται σε 100.000 και η διοίκηση εκτιμά πως με την νέα πλατφόρμα και τις δυνατότητες που παρέχει θα καταγραφεί αύξηση της συνδρομητικής βάσης. Συνολικά για την αγορά, ο κ. Μπρουμίδης ανέφερε πως 1,1 εκατ. συνδρομητές έχουν πρόσβαση σήμερα σε pay tv στην Ελλάδα και σύντομα υπάρχει η δυνατότητα να φθάσουν τα 1,5 εκατομμύρια. Αναφερόμενος, τέλος, στην εν εξελίξει διαδικασία πώλησης της Forthnet, τόνισε πως βρίσκεται σε εξέλιξη και συνεχίζεται ο νομικός και οικονομκός έλεγχος. Όταν ολοκληρωθεί, τόνισε, θα ληφθούν και οι οριστικές αποφάσεις.

    Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή της εταιρείας, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μία πλατφόρμα περιεχομένου συνδυάζει απεριόριστο θέαμα και μοναδικές λειτουργίες, ενώ διατίθεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών. Είτε μέσω σταθερής γραμμής, είτε μέσω mobile δικτύων, ο χρήστης του Vodafone TV μπορεί να απολαύσει το καλύτερο live και on demand τηλεοπτικό περιεχόμενο: αθλητικά κανάλια, πρεμιέρες, πάνω από 4.000 ταινίες καταλόγου, περισσότερα από 7.000 επεισόδια σειρών, πάνω από 4.000 επεισόδια παιδικών σειρών, ντοκιμαντέρ, πάνω από 60 θεματικά κανάλια, τα ελεύθερα ελληνικά, αλλά και εφαρμογές για εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε μουσική, video, και πλούσιο online περιεχόμενο.

    Στο νέο Vodafone TV, τονίζει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, οι συνδρομητές μπορούν να βρουν όλο το περιεχόμενο σε μία πηγή, απολαμβάνοντας μία μοναδική εμπειρία χρήσης. Με πρόσβαση στον μεγαλύτερο on demand κατάλογο της αγοράς, κορυφαίο αθλητικό περιεχόμενο Novasports, 62 θεματικά κανάλια και συνεργασίες με τους μεγαλύτερους παραγωγούς και τα πιο δημοφιλή brands (National Geographic, Discovery, Ε! Εntertainment, Food Network, FOX, FOXlife, Disney, Nickelodeon, κ.ά) το Vodafone TV συγκεντρώνει σε μία πλατφόρμα τις περισσότερες επιλογές περιεχομένου στην Ελλάδα. Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης του περιεχομένου, το Vodafone TV καλωσορίζει την ταινιοθήκη pameODEON, τις πρωτοποριακές on demand υπηρεσίες NAT GEO + και ΝICK +, και συνεχίζει την αποκλειστική διάθεση των Fox+ και Ant1 Next.

    Επιπλέον, το νέο Vodafone TV προσφέρει πρωτοποριακές λειτουργίες, όπως η δυνατότητα πρόσβασης σε περιεχόμενο από όλους και από παντού χωρίς περιορισμούς, με ταυτόχρονη θέαση από διαφορετικές συσκευές. Χάρη, ακόμη, στη χρήση τεχνολογιών cloud, το νέο Vodafone TV προσφέρει μοναδικές λειτουργίες και στα live προγράμματα με τη δυνατότητα επανάληψης έως και για μία εβδομάδα, αλλά και εγγραφής τηλεοπτικού περιεχομένου διάρκειας έως και 100 ωρών για διάστημα 90 ημερών ώστε κανείς να μην χάνει στιγμή από τα αγαπημένα του προγράμματα, όποια συσκευή κι αν χρησιμοποιεί.

    Επίσης, το νέο Vodafone TV διαθέτει τον μεγαλύτερο κατάλογο για offline παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, ακόμα και χωρίς σύνδεση, απογειώνοντας την on demand εμπειρία, ενώ περιλαμβάνει μοναδικές δυνατότητες, φιλικές προς τον χρήστη, όπως η αυτόματη μετάβαση στο επόμενο επεισόδιο.

    Τέλος, μέσα από τον νέο αποκωδικοποιητή, αλλά και την κινητή εφαρμογή για smartphones και tablets (Αndroid/iOS) δύο μέλη της οικογένειας μπορούν να απολαμβάνουν ταυτόχρονα το Vodafone TV σε όποια συσκευή θέλουν, μέσα ή έξω από το σπίτι.

    Τα χαρακτηριστικά

    Πλούσιο περιεχόμενο: χιλιάδες ταινίες, σειρές, παιδικά, ντοκιμαντέρ και πολλά ακόμα χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, αλλά και την δυνατότητα να απολαμβάνεις μεγάλες πρεμιέρες αμέσως μετά το σινεμά σε προνομιακή τιμή, έως και 40% πιο φθηνά σε σχέση με τις υπόλοιπες πλατφόρμες της αγοράς.

    Ταυτόχρονη πρόσβαση στην υπηρεσία μέσω πολλαπλών συσκευών, σε διαφορετικό περιεχόμενο για κάθε χρήστη

    Επανεκκίνηση του περιεχομένου από το σημείο που το άφησε ο χρήστης σε οποιαδήποτε από τις συσκευές του, μέσω κινητού ή tablet και δικτύου κινητής ή WiFi.

    Δυνατότητα download αγαπημένων ταινιών ή σειρών στο κινητό ή το tablet για offline παρακολούθηση, ακόμη δηλαδή και όταν ο χρήστης δεν έχει πρόσβαση στο ίντερνετ.

    Εγγραφές που σε ακολουθούν όπου κι αν είσαι με δυνατότητα αποθήκευσης στο cloud και πρόσβαση από όλες σου τις συσκευές

    Το νέο Vodafone TV διατίθεται είτε στα συνδυαστικά πακέτα Vodafone Home triple play (Tηλεφωνία, Internet, TV), είτε ξεχωριστά ως αυτοτελής υπηρεσία προς όλους, ανεξαρτήτως παρόχου. Η υπηρεσία συνδυάζεται επίσης με όλα τα πακέτα Vodafone Video Pass.

    Το νέο Vodafone TV διατίθεται σε τρία πακέτα (στην τιμή περιλαμβάνονται αποκωδικοποιητής Vodafone TV και φόροι ): Το Vodafone TV Family από €11,90 €/μήνα, τo Vodafone TV Entertainment pack + Sports από €19,40 €/μήνα, το Vodafone TV Full από €21,90 ευρώ €/μήνα και με ειδική προσφορά για φοιτητές το Vodafone TV Entertainment pack μόνο με €9,40 €/μήνα. 

    Νίκος Χρυσικόπουλος

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ