07:44 09/09
Νέο μέτωπο κυβέρνησης και τοπικής αυτοδιοίκησης με αφορμή την προωθούμενη ένταξη των Πολεοδομιών στο Κτηματολόγιο
Το τέλος ακόμη μιας αποτυχημένης παρέμβασης στο μέτωπο της δόμησης.
Εμπορικές συμφωνίες με 74 σήματα που θα καλύψουν το 65% των μισθώσιμων χώρων στο νέο εμπορικό συγκρότημα “Golden Hall” έχει υπογράψει η Lamda Development. Μάλιστα, το επόμενο διάστημα αναμένεται να υπογραφούν και νέες συμφωνίες, μαζί με τις οποίες το ποσοστό του χώρου που θα μισθωθεί θα ανέλθει στο 85%.
Το νέο εμπορικό κέντρο, το οποίο αναπτύσσεται στην Ολυμπιακή εγκατάσταση του IBC, πρόκειται να λειτουργήσει το Νοέμβριο του 2008 και θα περιλαμβάνει 150 καταστήματα σε 3 επίπεδα συνολικής επιφάνειας 40.000 τ.μ. Επίσης, το εμπορικό κέντρο “Golden Hall” θα διαθέτει 1.400 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο εμπορικό κέντρο θα είναι σημαντικά διαφοροποιημένο όσον αφορά τη σύνθεση των καταστημάτων του σε σχέση με το γειτονικό “The Mall”, το οποίο επίσης ανήκει στον όμιλο της Lamda Development (έχει συμμετοχή 50% και ο οίκος HSBC).
Οι βασικοί ενοικιαστές-“άγκυρες” στο εμπορικό συγκρότημα είναι, μεταξύ άλλων, οι εταιρείες Landmark Α.Ε., Notos Galleries Home, Καλογήρου και Eponymo.
Η συνολική επένδυση για την ανάπτυξη του εμπορικού κέντρου θα ανέλθει στο ποσό των 65 εκατ. ευρώ, ενώ ο όμιλος της Lamda Development θα εκμεταλλεύεται το συγκρότημα για χρονικό διάστημα 40+6 ετών. Την διαχείριση του νέου εμπορικού κέντρου έχει αναλάβει η ECE-Lamda Hellas, θυγατρική εταιρεία της Lamda Development.
Υπενθυμίζεται ότι η Lamda Development έχει εξασφαλίσει την Ολυμπιακή εγκατάσταση του IBC κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού της εταιρείας Ολυμπιακά Ακίνητα, στην οποία θα καταβάλει σε ετήσια βάση το ποσό των 7,25 εκατ. ευρώ αναπροσαρμοζόμενο ανάλλαγα με τον πληθωρισμό.
Αύξηση τζίρου στα λειτουργούντα εμπορικά κέντρα
Κατά τη διάρκεια επίσημης παρουσίασης του νέου εμπορικού κέντρου “Golden Hall” ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development Απόστολος Ταμβακάκης ανακοίνωσε ότι τα δύο εμπορικά κέντρα που ήδη λειτουργεί η εταιρεία στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη έχουν αυξήσει σημαντικά τους τζίρους τους κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου, γεγονός που αποδεικνύει, όπως επεσήμανε, την επιτυχία της λειτουργίας τους.
Ειδικότερα, το εμπορικό κέντρο “Τhe Mall Athens” στο Μαρούσι εμφάνισε στο πρώτο εξάμηνο του έτους αύξηση τζίρου κατά 33%, ενώ το Mediterranean Cosmos στην Πυλαία Θεσσαλονίκης βελτίωσε τον κύκλο εργασιών του σε ποσοστό 37%.
Φ. Γαβρινιώτης