14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Το σχεδιασμό και την υλοποίηση της ετήσιας online καμπάνιας της Hellenic Seaways ανέλαβε η Forthnet. Η καμπάνια θα “τρέξει” σε διαφορετικές χρονικές περιόδους κατά τη διάρκεια του έτους και ως βασικούς στόχους έχει την αύξηση των online κρατήσεων και την ενδυνάμωση της αναγνωρισιμότητας της Hellenic Seaways και των προορισμών της.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι το πρώτο μέρος της καμπάνιας που αφορά τις αγορές του εξωτερικού, ξεκίνησε να προβάλλεται στο τέλος Απριλίου μέσω των δικτύων Yahoo! σε διεθνές επίπεδο και MSN σε Αγγλία, Γερμανία και Ιταλία και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος Ιουλίου. Για τη συγκεκριμένη ενέργεια, σχεδιάστηκαν από την ομάδα interactive marketing της Forthnet, banners με τίτλο "Learning the Greek Ways with Hellenic Seaways" τα οποία με έξυπνο τρόπο παρουσιάζουν τα ελληνικά ήθη και έθιμα, τις συνήθειές μας και τις ιδανικές φυσικές ομορφιές που διαθέτει η χώρα μας.
Το δεύτερο μέρος της καμπάνιας αφορά αποκλειστικά το ελληνικό κοινό και ξεκίνησε στις αρχές Μαΐου. Ο βασικός στόχος του είναι η προώθηση και προβολή του loyalty club "Bonus & Miles" της Hellenic Seaways. Τα δημιουργικά αυτής της ενέργειας στηρίχτηκαν στη βασική λειτουργία του club, το οποίο επιβραβεύει τους συχνούς χρήστες των πλοίων της εταιρίας με παροχή δωρεάν εισιτηρίων. Η καμπάνια είχε ως κεντρικό μήνυμα "Όσο περισσότερο ταξιδεύεις τόσο περισσότερο κερδίζεις" και υποστηρίχθηκε από ένα μεγάλο on line διαγωνισμό, μέσω του οποίου 60 τυχεροί κέρδισαν 120 εισιτήρια για οποιονδήποτε από τους 32 προορισμούς των πλοίων της Hellenic Seaways!
Το τρίτο μέρος της καμπάνιας δημοσιεύτηκε στις αρχές Ιουνίου, και προβάλλει συγκεκριμένους προορισμούς που στο παρελθόν αποτελούσαν μακρινά ταξίδια για το επιβατικό κοινό, ενώ τώρα με τις απίστευτες ταχύτητες των πλοίων της Hellenic Seaways είναι προσβάσιμοι μέσα σε λίγες ώρες. Με όχημα το βασικό slogan "Καθημερινές πτήσεις με την Hellenic Seaways", η ομάδα interactive marketing της Forthnet σχεδίασε μια άκρως διαδραστική προωθητική ενέργεια που προκαλεί τους χρήστες να φέρουν οι ίδιοι δύο προορισμούς πολύ κοντά, διπλώνοντας και ξεδιπλώνοντας τα banners σαν ένα κομμάτι χαρτιού. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται πως η ενασχόληση των χρηστών με το δημιουργικό έφτασε σε πολύ υψηλά επίπεδα, αποδεικνύοντας, για μια ακόμη φορά, τη δυναμική των πρωτοτύπων δημιουργικών λύσεων που η Forthnet σχεδιάζει για την ουσιαστική προβολή και επικοινωνία κάθε πελάτη.