Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 02-Νοε-2017 08:33

    Ναι σε στρατηγικό επενδυτή και παραγωγική επέκταση λέει η ΚΡΙ ΚΡΙ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ναι σε στρατηγικό επενδυτή και παραγωγική επέκταση λέει η ΚΡΙ ΚΡΙ

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 
     
    Ένα στα τέσσερα γιαούρτια που καταναλώνονται στην Ελλάδα παράγονται στο εργοστάσιο της ΚΡΙ ΚΡΙ στις Σέρρες. Δηλαδή η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία του Παναγιώτη Τσινάβου και της οικογένειάς του, ελέγχει το 25% της εγχώριας αγοράς, άμεσα με το επώνυμο προϊόν της και έμμεσα με τα προϊόντα ιδιωτικής (PL) ετικέτας που παράγει για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

    Τα PL σήμερα αντιπροσωπεύουν το 33% των πωλήσεών της και αποτέλεσαν και συνεχίζουν να αποτελούν σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής διαδικασίας αλλά και όχημα για την εδραίωσή της τα τελευταία χρόνια. Με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχει ανοίξει άλλωστε όχι μόνο την πόρτα της εσωτερικής αγοράς αλλά και των διεθνών και δη τα ψυγεία των μεγάλων λιανεμπορικών ομίλων της Βρετανίας.

    Βέβαια το στοίχημα από εδώ και πέρα είναι να πάρει μεγαλύτερη θέση στις διεθνής αγορές και με το επώνυμο προϊόν της. Στόχο τον οποίο έχει βάλει και για την εσωτερική αγορά. Σήμερα η ΚΡΙ ΚΡΙ βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην εγχώρια αγορά γιαούρτης με μερίδιο 14,2% (σ.σ. το 2008 το μερίδιό της ήταν μόλις 4%) και στοχεύει για την κορυφή ενώ επίσης στη 2η θέση βρίσκεται στην αγορά παγωτού, με μερίδιο 15,2%.

    Υψηλά βάζει και τον στόχο των πωλήσεων και των εξαγωγών. Για εφέτος η Κρι Κρι αναμένει πωλήσεις 81 εκατ. ευρώ έναντι 67 εκατ. ευρώ το 2016, με τις εξαγωγές να κινούνται στα 24 εκατ. ευρώ (σ.σ. από 4 εκατ. ευρώ το 2009), αντιπροσωπεύοντας το 30% του τζίρου, ενώ ο στόχος είναι να ξεπεράσουν το 50% της παραγωγής.

    Σήμερα η εταιρεία παράγει και πουλά 70 εκατ. μερίδες παγωτού και 200 εκατ. μερίδες γιαουρτιού, με τη διοίκησή της να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ακόμη και για παραγωγική επέκταση στη Βρετανία.

    Αυτό υπό την προϋπόθεση, όπως είπε ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξής τύπου, που το BREXIT θα δημιουργήσει προβλήματα στις εξαγωγές της εταιρείας. Σημειώνεται ότι η Βρετανική αγορά είναι η σημαντικότερη για το ελληνικό γιαούρτι στην Ευρώπη (σ.σ. ακολουθεί η Ιταλία) και η σημαντικότερη για την ΚΡΙ ΚΡΙ, αφού εκεί κατευθύνεται πάνω από το 40% των εξαγωγών της.

    Εκτός από το ενδεχόμενο δημιουργίας παραγωγικής μονάδας, ο κ. Τσινάβος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο και για είσοδο στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία. Ο ίδιος πάντως έσπευσε να συμπληρώσει πως σε περίπτωση στρατηγικού επενδυτή η οικογένειά του θα διατηρήσει την πλειοψηφία και το management της γαλακτοβιομηχανίας.

    Εν τω μεταξύ στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξής της εντός και εκτός συνόρων, η Κρι Κρι υλοποιεί επενδύσεις άνω των 40 εκατ. ευρώ την πενταετία 2014-2018, ενώ ανακοίνωσε επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 18 εκατ. ευρώ για την τριετία 2017-2019, για την παραγωγή νέων προϊόντων, τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού και την μείωση του κόστους. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων