18:51 10/09
Τουρκία και Ιταλία ενώνουν δυνάμεις: Η Saipem ξεκινά την γ' φάση του πρότζεκτ φυσικού αερίου στον Εύξεινο Πόντο
Η Τουρκία επενδύει 1,5 δισ. δολάρια στο υπεράκτιο κοίτασμα φυσικού αερίου Sakarya.
Επέκταση δραστηριοτήτων σε Βαλκάνια, Τουρκία, Κίνα και ΗΠΑ, δραστηριοποίηση στο χώρο του real estate, μέσω εξαγορών και συμμετοχών σε εταιρείες του κλάδου, αλλά και περαιτέρω επέκταση στο χώρο του internet, προωθεί η διοίκηση της Dionic.
Ειδικότερα, η διοίκηση της εταιρεία μετά την εξαγορά του 30% της εταιρείας ΔΙ.ΠΡΩ Ανάπτυξη Ακινήτων, σχεδιάζει τη συμμετοχή -μέσω εξαγοράς- και σε άλλες εταιρείες ανάπτυξης ακινήτων, κινήσεις οι οποίες θα χρηματοδοτηθούν από κεφάλαια κίνησης, αλλά και από τα κεφάλαια που πρόκειται να εισρεύσουν στην εταιρεία από την μετατροπή του ομολογιακού δανείου ύψους 11 εκατ. ευρώ που αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Αυγούστου.
Ωστόσο, εκτός από την ανάπτυξη στο χώρο του real estate η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση των δραστηριοτήτων της στο χώρο του διαδικτύου μέσω εξαγορών και συμμετοχής σε εταιρείες του κλαδου, όπου ήδη δραστηριοποιείται μέσω της ATCOM με τη δημιουργία και διαχείριση ιστοσελίδων και διαδικτυακών εφαρμογών, αλλά και μέσω της SKROUTZ στη δημιουργία - διαχείριση - λειτουργία εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στόχος παραμένει η επίτευξη νέων συνεργασιών και η ενίσχυση του brand portfolio με την ανάληψη νέων αντιπροσωπειών στη βάση του στόχου για περαιτέρω εξάπλωση στο εμπόριο, αλλά και η επέκταση των δραστηριοτήτων στις ξένες αγορές με στόχο την αύξηση της συμβολής των πωλήσεων εξωτερικού στο σύνολο του ομίλου.
Η διοίκηση της Dionic δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξωστρέφεια της εταιρείας, μέσω της αντιπροσώπευσης νέων προϊόντων στις αγορές των Βαλκανίων, αλλά και την ανάληψη αντιπροσωπειών για την εν λόγω περιοχή και την προώθηση αυτών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, είτε ιδρύοντας γραφεία αντιπροσώπευσης, είτε αποκτώντας ακόμη και φυσική παρουσία.
Ο όμιλος εταιρειών Dionic δραστηριοποιείται μέσω της Dionic ΑΕΒΕ και των λοιπών θυγατρικών του σε 8 κύριους επιχειρηματικούς τομείς (business units) και συγκεκριμένα του home entertainment, information technology, intelligent solutions, ειδών χαρτοπωλείου, καταναλωτικών προϊόντων, παραδοσιακού παιχνιδιού, καθώς επίσης και ειδών βρεφανάπτυξης και ένδυσης, ενώ οι κινήσεις της διοίκησης μετατρέπουν σταδιακά την εταιρεία ουσιαστικά σε εταιρεία συμμετοχών.
Αντιόπη Σχοινά