14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Παρότι το 2016 ήταν μια χρονιά κατά την οποία συνεχίστηκε η κρίση της ελληνικής οικονομίας με αποτελεσμα να επηρεάζονται οι εισαγωγές ΙΧ αυτοκινήτων και την ίδια στιγμή το λιμάνι του Πειραιά ταλαιπωρήθηκε από απεργιακές κινητοποιήσεις, εντούτοις, σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία η διακίνηση οχημάτων κατέγραψε σημαντική αύξηση.
Συγκεκριμένα με βάση τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα ο ΟΛΠ, η διακίνηση οχημάτων το 2016 ανήλθε στα 361.912 έναντι 341.386 το 2015.
Πιο αντιπροσωπευτική της τάσης για το λιμάνι του Πειραιά πάντως πρέπει να θεωρηθεί η άνοδος κτά 20% που καταγράφηκε στο β’ εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.
Παρότι και η Ελλάδα δεν αποτελεί χώρα παραγωγής αυτοκινήτων σε σχέση με ανταγωνιστικά λιμάνια της Μεσογείου και παρά την αρνητική συγκυρία και τον ολοένα και εντεινόμενο λιμενικό ανταγωνισμό μέσω της δημιουργίας νέων τερματικών στην ευρύτερη περιοχή, οι Σταθμοί Αυτοκινήτων της ΟΛΠ Α.Ε. παραμένουν μεταξύ των τερματικών με την μεγαλύτερη διακίνηση στην Ανατολική Μεσόγειο.
Να σημειωθεί ότι στα πλαίσια της συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες του ΟΛΠ, πιστοποιήθηκαν για πρώτη φορά το 2016 οι υπηρεσίες διακίνησης αυτοκινήτων (Car Terminal) σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 και Περιβάλλοντος ISO 14001:2004 από το διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης Lloyd’s Register Quality Assurance / Hellenic Lloyd’s SA.
Χ. Φλoυδόπουλος