14:15 06/09
FT: Η αμερικανική κυβέρνηση ξαναπροσλαμβάνει απολυμένα στελέχη των Fannie Mae, Freddie Mac, εν όψει της εισαγωγής τους στο Χρηματιστήριο
Τα στελέχη είχαν απολυθεί πρόσφατα από την κυβέρνηση Τραμπ.
Ολοκληρώθηκε σήμερα η πρώτη φάση του Διαγωνισμού για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά και προεπιλέχθηκαν όλοι οι υποψήφιοι που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον και οι οποίοι θα κληθούν να μελετήσουν και να υποβάλουν Οικονομική Προσφορά για το έργο.
Πρόκειται για τους εξής:
- J&P-Άβαξ – FCC Construccion
- ΑΕΓΕΚ - Impregilo – Seli – Ansaldo
- ΑΚΤΩΡ – Siemens – Vinci
- Mηχανική
- Παντεχνική – SC Soares Da Costa – Zagore – Construtora Do Tamega
- ΤΕΡΝΑ – Ghella
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς την Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό, τη Νίκαια, τα Μανιάτικα και τον Πειραιά, θα περιλαμβάνει 7 νέους Σταθμούς και 8,2 χλμ. υπόγειας γραμμής. Πρόκειται για μια επένδυση της τάξεως των 730.000.000 ευρώ σε περιοχές του Λεκανοπεδίου που έχουν λησμονηθεί και είναι εξαιρετικά υποβαθμισμένες συγκοινωνιακά τις τελευταίες δεκαετίες, αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Η δεύτερη φάση του Διαγωνισμού θα ξεκινήσει εντός του Φθινοπώρου καθώς o υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς έκανε δεκτές τις αντιρρήσεις του Μητροπολίτη Πειραιά Σεβασμιότατου Σεραφείμ σχετικά με την όχληση του Γηροκομείου Πειραιά κατά τη φάση κατασκευής του έργου και μελετάται η τροποποίηση της τεχνικής λύσης του τερματικού Σταθμού της Γραμμής στην Ευαγγελίστρια.
Ο Διαγωνισμός προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2008 (υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν ενστάσεις, προσφυγές, κλπ από τις διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρείες) και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η κατασκευή της περαιτέρω επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό.
Με την λειτουργία αυτής της επέκτασης, η Γραμμή 3 θα έχει συνολικό μήκος 50χλμ, ξεκινώντας από τον Πειραιά και καταλήγοντας στο Αεροδρόμιο.