14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Τη στρατηγική του ανέπτυξε μεταξύ άλλων ο όμιλος Druckfarben, στο πλαίσιο της τρίτης συνεχόμενης συνάντησης του Kraft Business Club, την οποία οργάνωσε η εταιρεία και φέτος πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στον Αστέρα Βουλιαγμένης, το διήμερο 9 με 10 Ιουνίου 2007.
Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στο πλαίσιο της τρίτης συνάντησης, τα χρωματοπωλεία μέλη του Kraft Business Club είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα εξής:
1.Tη νέα στρατηγική επικοινωνίας των προϊόντων Kraft.
2.Tη νέα στρατηγική σχετικά με το προϊοντικό μείγμα και το νέο σύστημα δημιουργίας αποχρώσεων.
3.Tον εξοπλισμό χειρισμού και τον πρόσθετο τεχνολογικό εξοπλισμό των νέων αποχρώσεων.
4.Tην πορεία και την προοπτική του Ομίλου Druckfarben γενικότερα.
Με τη δυναμική εισαγωγή της νέας στρατηγικής επικοινωνίας Kraft και των νέων συστημάτων - προϊόντων και εξοπλισμού, ο όμιλος Druckfarben υλοποιεί την ευρύτερη στρατηγική του για περαιτέρω ενίσχυση της ηγετικής θέσης που κατέχει στην ελληνική και διεθνή αγορά. Η εκτενής αναφορά στα παραπάνω σε συνεργάτες και πελάτες, κατά τη διάρκεια του διημέρου, ανέδειξε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσφέρει ο Όμιλος Druckfarben και έθεσε τις βάσεις για την ισχυροποίηση και διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων της Kraft. Βασικός άξονας ανάπτυξης η υψηλή ποιότητα των προϊόντων, η καινοτομία, η τεχνογνωσία, η έρευνα και ανάπτυξη και η βαθιά γνώση του marketing.
Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά τη νέα στρατηγική επικοινωνίας παρουσιάστηκε το νέο διαφημιστικό πρόσωπο των χρωμάτων Kraft. Σε ό,τι αφορά το νέο Σύστημα Δημιουργίας Αποχρώσεων παρουσιάστηκαν: η νέα πρωτότυπη συλλογή αποχρώσεων και τα υλικά υποστήριξής της, η νέα βεντάλια και τα υλικά παρουσίασης της στο κατάστημα- χρωματοπωλείο- καθώς και οι νέες μηχανές ανάμειξης που χρησιμοποιούν χρωστικές νέας τεχνολογίας με μηδενική περιεκτικότητα σε ΠΟΕ, γεγονός που τις καθιστούν απόλυτα φιλικές στο περιβάλλον και στο χρήστη. Σε ό,τι αφορά τη νέα αρχιτεκτονική της γκάμας των προϊόντων παρουσιάστηκε η στρατηγική κατηγοριοποίηση τους και ο σχεδιασμός των νέων συσκευασιών, οι οποίες διευκολύνουν το χρήστη στη επιλογή και σωστή εφαρμογή των προϊόντων.
Επίσης, σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό χειρισμού των νέων αποχρώσεων και τον πρόσθετο τεχνολογικό εξοπλισμό παρουσιάστηκε η τεχνική υποστήριξη και η διαδικασία ανάπτυξης του νέου συστήματος. Τέλος, σε ό,τι αφορά την πορεία και την προοπτική του Ομίλου παρουσιάστηκε η εμπορική πολιτική και στρατηγική για τα επόμενα έτη.
Επισημαίνεται ότι όλη η διοικητική ομάδα της Druckfarben Hellas παρέστη στην τρίτη συνάντηση των μελών του Kraft Business Club, της οποίας προΐστατο ο Εμπορικός Διευθυντής Χρωμάτων του ομίλου, κ. Κωνσταντίνος Σπανούδης, καθώς και εκπρόσωποι χρωματοπωλείων από όλη την Ελλάδα.
Σημειώνεται τέλος, ότι ο αριθμός των μελών του Kraft Business Club αυξάνεται από χρόνο σε χρόνο, ενώ παράλληλα επισημαίνεται ότι τα χρώματα Kraft παράγονται στην Ελλάδα από την εταιρεία Druckfarben Hellas ΑΕΒΕ.