14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Οριακή μείωση πωλήσεων, της τάξης του 3,3%, κατέγραψε η Yalco στο πρώτο εξάμηνο του 2016, σύμφωνα με ανακοίνωση.
Η εταιρεία ολοκλήρωσε στην τρέχουσα χρήση τον φορολογικό έλεγχο 5 ανέλεγκτων χρήσεων με συνολική καθαρή επιβάρυνση 264 χιλ. ευρώ, ενώ ενόψει της επικείμενης συμφωνίας διακανονισμού των υπολοίπων προηγούμενων κυρίως χρήσεων της Μαρινόπουλος Α.Ε. προχώρησε σε πρόβλεψη επισφαλών απαιτήσεων συνολικού ύψους 340 χιλ. ευρώ.
Η συνολική επιβάρυνση των αποτελεσμάτων από τα δύο αυτά γεγονότα που αφορούν προηγούμενες χρήσεις ανήλθε σε 604 χιλ. ευρώ περίπου. Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερόμενα έκτακτα γεγονότα τα Αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων της μητρικής που αφορούν αποκλειστικά το 2016 ανήλθαν σε 676 χιλ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο πλέον του 60% σε σχέση με το 2015, ενώ σε επίπεδο Ομίλου τα αντίστοιχα κέρδη ανήλθαν σε 891 χιλ. ευρώ αυξημένα κατά 31%.
Υλοποιώντας το πλάνο ανάκαμψης των αποτελεσμάτων, και με την υποστήριξη των συνεργαζόμενων τραπεζών, η Εταιρεία θα συνεχίσει την σταθερή πορεία βελτίωσης των αποτελεσμάτων της, αλλά και ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της. Η ολοκλήρωση της συμφωνίας αναχρηματοδότησης, μεταξύ συνεργαζόμενων τραπεζών και Εταιρείας, θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη χρηματοδότηση και λειτουργία της για τα επόμενα 5 - 7 έτη. Παράλληλα η Διοίκηση της Εταιρείας έχει σχεδιάσει και υλοποιεί ενέργειες για την περαιτέρω ανάπτυξη των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της αλλά και τη βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας της. Στο πλαίσιο αυτών των ενεργειών η Εταιρεία συνεχίζοντας να επενδύει – εδώ και 25 χρόνια - στην ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα προχώρησε στην ίδρυση θυγατρικής εταιρείας στην Ρόδο. Σκοπός της θυγατρικής εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της υφιστάμενης δραστηριότητας και η καλύτερη εξυπηρέτηση της τοπικής αγοράς ξενοδοχειακού εξοπλισμού.
Παράλληλα, η εταιρεία ολοκληρώνει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα νέες εμπορικές συμφωνίες για τον εμπλουτισμό των υφιστάμενων προϊοντικών συλλογών της, αλλά και τη διεύρυνσή τους σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Σημαντικές ενέργειες γίνονται και για την ενίσχυση των δύο ιδιόκτητων Brands της εταιρείας ΙΩΝΙΑ και FEST, τόσο σε επίπεδο νέων προϊόντων, όσο και επικοινωνίας.