13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Στα 9,53 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά έσοδα του ομίλου Entersoft για τη χρήση του 2015. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 0,96 εκατ. ενώ την περυσινή χρήση ήταν 1,54 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά έσοδα της μητρικής ανήλθαν στα 6,99 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 0,85 εκατ. ευρώ.
Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι αν και η χρονιά σημαδεύτηκε από συγκράτηση επενδύσεων λόγω του ρευστού περιβάλλοντος η Entersoft κατάφερε να υπογράψει νέες σημαντικές συμβάσεις. Για τη μητρική ενδεικτικά αναφέρεται η προγραμματική συμφωνία με όλο τον Όμιλο Hondos τόσο για τις ιδιόκτητες εταιρείες του όσο και τους franchisees, και επιπλέον τις εταιρείες BIC ΒΙΟΛΕΞ, AKZO NOBEL, ΒΙΒΕΧΡΩΜ, APIVITA, ΣΕΛΙΔΗ ANTISEL, DUROSTICK, ΚΟΥΙΜΤΖΗΣ ΑΕ, ΑΡΡΙΑΝΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ, ΑΛΦΑ ΜΑΡΙΝ, ΑΤΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ LOGISTICS, TODAYlicious και πολλές άλλες μέσω του δικτύου συνεργατών.
Από τις θυγατρικές η Retail Link συνέχισε την αναπτυξιακή της πορεία με αύξηση σε έσοδα και κέρδη. Οι πωλήσεις στο εξωτερικό παρουσίασαν ανοδική πορεία ενώ για πρώτη χρονιά συνέβαλε ουσιαστικά και η θυγατρική στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Θετική πορεία είχε και η Cardisoft που παρέδωσε δεκάδες έργα σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και βελτίωσε θεαματικά τη ρευστότητά της.
Η εταιρεία, παρά τη δυσμενή συγκυρία, συνεχίζει απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και κυρίως τα προϊόντα τεχνολογία SaaS και το νέο προϊόν Logistics Warehouse Management System (WMS) που θα παρουσιάσει επίσημα εντός του 2016.