14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Την online επικοινωνία και προώθηση του επίσημου blog της "Μπάρμπα Στάθης" για τη σειρά προϊόντων Mix & Cook ανέλαβε η Forthnet. Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, την online καμπάνια επικοινωνίας και προώθησης του επίσημου blog site της "Μπάρμπα Στάθης" για τη σειρά προϊόντων Mix & Coo, δημιούργησε η ομάδα Interactive Marketing της Forthnet.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, στόχος της καμπάνιας ήταν η προώθηση και προβολή της σειράς που βασίζεται σε έτοιμες συνταγές ζυμαρικών που χρειάζονται μόνο 7΄ λεπτά μαγείρεμα, σε συνδυασμό με τη διάδοση του τραγουδιού "Θέλω να κάνω ταραχή" που ντύνει την τηλεοπτική διαφήμιση της "Μπάρμπα Στάθης".
Η Forthnet μετέτρεψε μέσω της τεχνολογίας 2d cartoon animation ολόκληρο το τηλεοπτικό spot και δημιούργησε μια μίνι ταινία κινουμένων σχεδίων, μέσω της οποίας καλούσε τους χρήστες να επισκεφθούν το blog και να κατεβάσουν στον υπολογιστή ή στο κινητό τους, το real tone "Θέλω να κάνω ταραχή".
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η χρήση αγαπημένων, γνωστών μουσικών κομματιών σαν real tone, όπως το τραγούδι "Θέλω να κάνω ταραχή" που παραπέμπει με χιουμοριστικό τρόπο στη δεκαετία του ΄80 και τα κέντρα νυχτερινής διασκέδασης, αποτελεί άλλο ένα μέσο επαφής με τον πελάτη που ακούει διαρκώς να τον "καλεί" το τραγούδι που έχει ήδη συνδέσει με ένα συγκεκριμένο προϊόν.
Σημειώνεται τέλος ότι στο πλαίσιο παροχής ολοκληρωμένων λύσεων οnline επικοινωνίας, η ομάδα Interactive Marketing της Forthnet ανέλαβε εξ ολοκλήρου τόσο το δημιουργικό σχεδιασμό όσο και το επικοινωνιακό πλάνο – planning και buying – της καμπάνιας.