Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 09-Νοε-2015 10:45

    Πως η Μαρινόπουλος παραμένει leader στην αγορά των σουπερμάρκετ

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Νίκου Χρυσικόπουλου 

    Αντίθετα με το μεγαλύτερο μέρος του εγχώριου λιανεμπορίου που συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας και προβληματίζει με τη δανειακή του έκθεση, η Μαρινόπουλος Α.Ε. όχι μόνον ενισχύεται κεφαλαιακά από τους βασικούς της μετόχους, αλλά εξασφαλίζει τη στήριξη των τραπεζών στο πλαίσιο της διαδικασίας αναδιάρθρωσης των υποχρεώσεών της.

    Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα σήμερα με πωλήσεις άνω του 1,5 δισ. ευρώ, μέσα στο επόμενο διάστημα η εταιρεία αναμένεται να ενισχυθεί κεφαλαιακά με ποσό άνω των 30 εκατ. ευρώ, μία κίνηση που αποδεικνύει έμπρακτα τόσο τη στήριξη του τραπεζικού συστήματος, όσο και την δέσμευση της οικογένειας Μαρινόπουλου στην εταιρεία αλλά και την ελληνική οικονομία.

    Σε μια χρονική περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για το λιανεμπόριο και στον κλάδο των σουπερμάρκετ (ο Νοέμβριος θεωρείται ιδιαίτερα "απαιτητικός" μήνας, ενώ ακολουθεί η εορταστική περίοδος όπου πραγματοποιείται πολύ μεγάλο μέρος του τζίρου), η Μαρινόπουλος εξασφαλίζει τις συνθήκες εκείνες που θα επιτρέψουν να ενισχύσει τα μερίδια της στην αγορά. Όπως αναφέρουν στελέχη της αγοράς, την ώρα που ο ανταγωνισμός ματαιώνει συμφωνίες εξαιτίας της αδυναμίας των τραπεζών να υποστηρίξουν τις κινήσεις του, η Μαρινόπουλος προχωρά στη βελτίωση των χρόνων αποπληρωμής των προμηθευτών της, όταν ολόκληρη η αγορά βιώνει το αντίθετο.

    Σήμερα η Μαρινόπουλος Α.Ε. που από το 2012 έχει καταστεί αποκλειστική δικαιοδόχος των σημάτων Carrefour στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια, διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων σουπερμάρμετ στην Ελλάδα με πάνω από 1.000 σημεία πώλησης, παραμένει ένας από τους μεγαλύτερους ιδιώτες εργοδότες στην Ελλάδα με 12.000 εργαζομένους, ενώ διατηρεί και πολυετείς συνεργασίες με περισσότερους από 2.000 Έλληνες προμηθευτές και παραγωγούς, σε κάθε σημείο της Ελλάδας.

    Η εταιρεία με επικεφαλής τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και Γενικό Διευθυντή κ. Γεώργιος Βογιατζάκη, έχει διευρύνει αισθητά την παρουσία της στην εγχώρια αγορά, εντάσσοντας στο δίκτυό της αλυσίδες του κλάδου. Τον περασμένο Μάιο ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση στη  Μαρινόπουλος Α.Ε., του δικτύου των 18 καταστημάτων της εταιρείας Κρόνος - Ν.Καρακίτσος Α.Ε.Β.Ε. στο νομό Αχαΐας, μετά τη σχετική έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, ενώ τον ίδιο μήνα πραγματοποιήθηκε και η μεταβίβαση του 51% της "Cretan Retail Management Παντοπωλεία Κρήτης ΑΕ". 

    Το διάστημα αυτό η Μαρινόπουλος Α.Ε. υλοποιεί μια από τις μεγαλύτερες δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, με στόχο την παροχή βοήθειας στους δοκιμαζόμενους μετανάστες από τη Συρία και άλλες χώρες, ενώ συνεχίζει να ενισχύει το θεσμό του "Κοινωνικού Παντοπωλείου". Σε συνεργασία με τους τρεις μεγαλύτερους Δήμους της χώρας και τη "Μαρινόπουλος Α.Ε." δημιουργήθηκαν τα πρώτα τρία Κοινωνικά Παντοπωλεία, στην Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, που λειτουργούν με επιτυχία από το 2007, 2008 και 2009 αντίστοιχα. Πρόκειται για μία συντονισμένη προσπάθεια κατά της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού με σκοπό την ανακούφιση και στήριξη άπορων οικογενειών, προσφέροντάς τους κάθε βδομάδα τα βασικά είδη πρώτης ανάγκης και εξασφαλίζοντας την αξιοπρεπή διαβίωση των ανθρώπων αυτών. 

    Η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε., αφοσιωμένη στο σημαντικό αυτό κοινωνικό έργο, έχει επενδύσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 12 εκατ.ευρώ για τη λειτουργία και τροφοδοσία των Κοινωνικών Παντοπωλείων. Στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξή τους, προκειμένου να ενταχθούν στο πρόγραμμα όσο το δυνατόν περισσότερες οικογένειες που έχουν ανάγκη. Να σημειωθεί ότι για το 2015 η Μαρινόπουλος έχει θέσει ως στόχο να υποστηρίξει πάνω από 1.200 οικογένειες μέσω του θεσμού αυτού, καθώς και να αυξήσει την αξία των προϊόντων που θα διανεμηθούν μέσω των Κοινωνικών Παντοπωλείων κατά 10%.

    Σύμφωνα με τον Απολογισμό Βιώσιμης και Υπεύθυνης Ανάπτυξης (2014) της εταιρείας, η Μαρινόπουλος αύξησε κατά 27,3%, τις οικογένειες που επωφελούνται απο τα Κοινωνικά Παντοπωλεία, σε συνολικά 1.791 οικογένειες. Αύξησε, παράλληλα, κατά 27,3% την αξία των προϊόντων που διανεμήθηκαν από τα Κοινωνικά Παντοπωλεία το 2014, ενώ έχει εγγράψει πάνω από 500.000 άτομα στο εκπτωτικό πρόγραμμα για κοινωνικά ασθενέστερους.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ