Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Ιουν-2007 11:55

    ΑΤΤΙ-ΚΑΤ: Νέο έργο 200 εκατ. ευρώ στο πέταλο του Μαλιακού

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στην υπογραφή της σύμβασης για την ανέθεση του έργου "Ανισόπεδος Κόμβος Αγίας Μαρίνας Στυλίδας - Ανισόπεδος Κόμβος Ραχών" προχώρησε σήμερα η ΑΤΤΙ-ΚΑΤ. Το έργο είναι προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ.

    Σχετικά με την υπογραφή της σύμβασης ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

    "Σήμερα υπογράψαμε τη σύμβαση για την ανάθεση κατασκευής του τελευταίου μεγάλου έργου που χρειάζεται να κατασκευαστεί για να γίνει το "φονικό" πέταλο του Μαλιακού στο σύνολό του ένας ασφαλής αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Περιλαμβάνει τις παρακάμψεις Στυλίδας και Καραβόμυλου, έχει συνολικό προϋπολογισμό 200 εκ. ευρώ και μήκος 19,3 χλμ.

    Το τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον Ανισόπεδο Κόμβο Αγίας Μαρίνας Στυλίδας μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Ραχών θα ακολουθήσει εντελώς νέα χάραξη παρακάμπτοντας την Στυλίδα και τον Καραβόμυλο με τρεις (3) σήραγγες και τέσσερις (4) κοιλαδογέφυρες. Υπολογίζεται ότι το έργο αυτό θα ολοκληρωθεί το 2010.

    Σημειώνω ότι τον Μάρτιο του 2004 δεν υπήρχε στο ΥΠΕΧΩΔΕ η πρόβλεψη για την κατασκευή αυτού του έργου ούτε σχετικές μελέτες. Τον Ιανουάριο του 2005 αναθέσαμε την μελέτη του έργου και αφού ολοκληρώθηκε το εντάξαμε στο Γ’ ΚΠΣ τον Ιανουάριο του 2007 εξασφαλίζοντας την χρηματοδότησή του.

    Με την έναρξη κατασκευής της τελευταίας αυτής εργολαβίας, το μέτωπο των έργων στο Πέταλο Μαλιακού θα εκτείνεται σε 78,4 χλμ., με συνολικό προϋπολογισμό περίπου 800 εκατ. ευρώ.

    Από το φετινό καλοκαίρι, όμως, αρχίζουμε να παραδίδουμε στην χρήση των οδηγών σημαντικά τμήματα του νέου σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, όπως οι παρακάμψεις Αγίου Κωνσταντίνου (11,4 χλμ.) και Καμένων Βούρλων (9 χλμ.).


    Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του έργου "Ανισόπεδος Κόμβος Αγίας Μαρίνας Στυλίδας – Ανισόπεδος Κόμβος Ραχών"

    * Ανάδοχος: ΑΤΤΙ – ΚΑΤ ΑΤΕ

    * Προϋπολογισμός: 200 εκ. ευρώ

    * Συνολικό μήκος 19,3 χλμ, με τρεις λωρίδες ανά κατεύθυνση

    * Τρεις (3) σήραγγες διπλού κλάδου συνολικού μήκους 3,4 χλμ. με τα δύο (2) κτίρια εξυπηρέτησης αυτών (ΚΕΣ)

    * Τέσσερις (4) κοιλαδογέφυρες, τρεις διπλού κλάδου και μία μονού, συνολικού μήκους 1,8 χλμ.

    * 1 γέφυρα (ρέματος Βελλιά)

    * 3 άνω διαβάσεις και 11 κάτω διαβάσεις

    * 3 ανισόπεδοι κόμβοι: Αγίας Μαρίνας Στυλίδας, Στυλίδας- Καραβόμυλου και Καραβόμυλου - Αχινού.

    Οι έξι εργολαβίες στο Πέταλο του Μαλιακού είναι οι εξής:

    * Παράκαμψη Αγίου Κωνσταντίνου. Έχει μήκος 11,4 χλμ. και η κατασκευή της ολοκληρώνεται τον Ιούλιο του 2007.

    * Παράκαμψη Καμένων Βούρλων. Έχει μήκος 9 χλμ. και η κατασκευή της ολοκληρώνεται τον Ιούλιο του 2007.

    * Θερμοπύλες - Αγία Μαρίνα Στυλίδας. Έχει μήκος 17,3 χλμ. και η κατασκευή του έργου ολοκληρώνεται τον Δεκέμβριο του 2007.

    * Σκάρφεια – Θερμοπύλες. Έχει μήκος 17,4 χλμ. Τα 12 χλμ. θα κατασκευαστούν μέχρι το Σεπτέμβριο του 2007 και τα υπόλοιπα μέχρι τον Ιούνιο του 2008.

    * Νέα Κοίτη Σπερχειού - Α/Κ Ροδίτσας. Έχει μήκος 4,1 χλμ και η κατασκευή του ολοκληρώνεται τον Αύγουστο του 2009.

    * Ανισόπεδος Κόμβος Αγίας Μαρίνας Στυλίδας – Ανισόπεδος Κόμβος Ραχών. Έχει μήκος 19,3 χλμ. και η κατασκευή του ολοκληρώνεται το 2010.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ