Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 31-Μαϊ-2007 12:24

    Μαϊλλης: Πτώση στα κέρδη το πρώτο τρίμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στα 1,9 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα Ενοποιημένα Καθαρά Κέρδη (Ν.Ι.) του ομίλου Μαϊλλη στο πρώτο τρίμηνο του 2007, έναντι 4,1 εκατ. ευρώ κατά το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων, Αποσβέσεων και Εξόδων Αναδιοργάνωσης (ΕΒΙΤDA) διαμορφώθηκαν σε 10,9 εκατ. ευρώ έναντι 13,7 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2006.


    Οι Ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε 93 εκατ. ευρώ έναντι πωλήσεων 94,3 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006.


    Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, στο πρώτο τρίμηνο του 2007, τα αποτελέσματα του Ομίλου παρουσίασαν σημαντική ανάκαμψη σε σχέση με το 2ο εξάμηνο του 2006, καθώς τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 30% από το μέσο όρο των δύο τελευταίων τριμήνων του 2006.


    Επισημαίνεται επίσης ότι σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2006, οι ενοποιημένες πωλήσεις ήταν οριακά χαμηλότερες κατά 1,4%, κυρίως λόγω της αρνητικής επίπτωσης από τη μετάφραση των δολαριακών πωλήσεων και τις χαμηλότερες πωλήσεις του κλάδου των μηχανών. Οι πωλήσεις της μεταλλικής ταινίας σημείωσαν αύξηση 4.3%, της πλαστικής ταινίας κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα σε αξία αλλά ήταν κατά 10% υψηλότερες σε όγκο, ενώ οι πωλήσεις φιλμ σημείωσαν αύξηση 6%.


    Όσον αφορά στην κερδοφορία, σημειώνεται ότι παρά την ανάκαμψη του μικτού περιθωρίου κέρδους σε σχέση με τα επίπεδα του δευτέρου εξαμήνου του 2006, ήταν χαμηλότερο από αυτό του 1ου τριμήνου του 2006, καταλήγοντας σε μειωμένα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων.


    Καθώς εντείνονται οι συνθήκες ανταγωνισμού διεθνώς, ο όμιλος θα πρέπει να συνεχίσει να προσαρμόζει την οργάνωσή του με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και τη μείωση κόστους, αναφέρεται στην ανακοίνωση.


    Σημειώνεται ότι οι προτεραιότητες του ομίλου – όπως παρουσιάστηκαν στη Ετήσια Γενική Συνέλευση – για την επόμενη διετία είναι:

    - η αύξηση των μεριδίων αγοράς με την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων μέσω του δικτύου των εμπορικών θυγατρικών στην Ευρώπη, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα του Ομίλου έναντι του ανταγωνισμού,

    - οι επενδύσεις στους ταχύτατα αναπτυσσόμενους τομείς των πλαστικών υλικών συσκευασίας (πολυεστερική ταινία, φιλμ),

    - η γεωγραφική ανάπτυξη, με ενίσχυση στης παρουσίας στη Βορ. Αμερική και περαιτέρω διείσδυση στην Ινδία και άλλες αγορές της Ασίας,

    - η συνέχιση των κινήσεων αναδιοργάνωσης και ορθολογικοποίησης των θυγατρικών στην Ευρώπη με στόχο τη μείωση του κόστους και την αύξηση της απόδοσης,

    - η δημιουργία θετικών χρηματοροών και μείωση του κεφαλαίου κίνησης.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ