13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Του Νίκου Χρυσικόπουλου
Μπορεί στην Ελλάδα να έχει γίνει ήδη στίχος σε επιθεώρηση (όταν το trendy θα σφυρίξει δύο φορές, θα βγάλει κι άλλα προϊόντα ο Κορρές, αναφέρει το σχετικό τραγουδάκι του Σ. Φασουλή), όμως στη μακρινή Ασία η Κορρές τώρα πραγματοποιεί τα πρώτα της βήματα.
Αν και τα προϊόντα της βρίσκονται εδώ και καιρό στις προθήκες εμπορικών καταστημάτων στην Ασία, η ελληνική εταιρεία παραγωγής και εμπορίας φυσικών καλλυντικών βρίσκεται ένα βήμα πριν τη δημιουργία καταστημάτων αποκλειστικά με το δικό της όνομα στο Πεκίνο και τη Σαγκάη.
Η Κορρές σε συνεργασία με την Shanghai Jimei International Trade Co. Ltd θα δοκιμάσει τις δυνάμεις της στην αχανή αυτή αγορά η οποία σύμφωνα με τον επικεφαλής της Γ. Κορρέ "αναπτύσσεται με πολύ μεγάλους ρυθμούς και είναι μια από τις προτεραιότητες μας αναφορικά με την εξάπλωση του δικτύου της εταιρείας". Επί της ουσίας η είσοδος στην κινεζική αγορά μέσω καταστημάτων (και μελλοντικά στην
Ιαπωνία) πρόκειται για ένα "στοίχημα" της εταιρείας που ήδη διαθέτει εξαγωγική δραστηριότητα στην Ασία.
Αλλά και στην Ευρώπη η εισηγμένη προχωρά στην αύξηση του αριθμού των καταστημάτων της. Στην Ισπανία όπου λειτουργούν τρία καταστήματα από τοπικό αντιπρόσωπο σταδιακά θα ανοίξουν άλλα τρία, ενώ η εταιρεία θα διαθέσει τα προϊόντα της και μέσω φαρμακείων. Ήδη στο πρώτο τρίμηνο του 2007 οι πωλήσεις στο εξωτερικό μέσω εξαγωγών αυξήθηκαν κατά 92,64% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα και πλέον αποτελούν το 11,51% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Παράλληλα, θα ξεκινήσει σύντομα η προώθηση της νέας μάρκας με την επωνυμία Kings & Queens, η οποία αναμένεται να τοποθετηθεί σε λιανικά δίκτυα ευρείας διανομής αρχικά στο εξωτερικό.
Από το Παγκράτι στο Chelsea
Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία ιδρύθηκε προ δεκαετίας από τον 41χρονο Γιώργο Κορρέ ο οποίος ήδη από τη δεκαετία του 1980 εργαζόταν στο πρώτο ελληνικό ομοιοπαθητικό φαρμακείο που λειτουργούσε στο Παγκράτι ο πρωτοπόρος σε θέματα ήπιας ιατρικής Τζιβανίδης. Το 1992 ανέλαβε εξ ολοκλήρου τη διαχείρισή του και μέσα σε πέντε χρόνια δημιούργησε ένα εργαστήριο παραγωγής ομοιοπαθητικών σκευασμάτων στο πρότυπο των αντίστοιχων ευρωπαϊκών.
Το 1996 ιδρύεται η "Κορρές Φυσικά Προϊόντα" και το πρώτο προϊόν της ήταν καραμέλες για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο που έφτιαχνε ο παππούς του Γιώργος Κορρές, στην ιδιαίτερη πατρίδα του τη Νάξο.
Το 2002 λειτουργεί στο Chelsea του Λονδίνου το πρώτο αποκλειστικό κατάστημα της εταιρείας (flagship) και το 2004 επεκτείνεται στην Ισπανία. Σταδιακά ξεκινά να επεκτείνεται σε όλες σχεδόν τις μεγάλες εμπορικές πρωτεύουσες του κόσμου, από τις ΗΠΑ μέχρι την Ιαπωνία και από την Φινλανδία μέχρι τη Νότιο Αφρική.
Την τριετία 2002-2004 ο κύκλος εργασιών τετραπλασιάστηκε και από 4,1 εκατ. ευρώ το 2001 έφθασε στα 14,8 εκατ. ευρώ το 2004, διατηρώντας μέσο ετήσιο ποσοστό αύξησης της τάξης του 54%. Αντίστοιχα τα προ φόρων κέρδη την ίδια χρονική περίοδο αυξήθηκαν κατά 28 φορές ξεκινώντας από 59 χιλ. ευρώ το 2001 και φθάνοντας στα 1,7 εκατ. ευρώ το 2004 με μέσο ετήσιο ποσοστό αύξησης της τάξης του 205%.
Παράλληλα, διευρύνεται και η γκάμα των προϊόντων της. Έπειτα από συμφωνία με την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου και τον Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης, η εταιρεία δημιούργησε τη σειρά προϊόντων με την επωνυμία Greek Flora, με σκοπό την παγκόσμια προβολή των μοναδικών ελληνικών βοτάνων, όπως η Μαστίχα και ο Κρόκος, καθώς και τη στήριξη των περιοχών απ’ όπου αυτά προέρχονται. Ακόμη, δημιουργείται η σειρά μακιγιάζ Κορρές Χρώμα που περιλαμβάνει εβδομήντα νέα προϊόντα από φυσικές πρώτες ύλες.
Σήμερα η εταιρεία παράγει περισσότερα από 500 προϊόντα που διανέμονται σε 5.500 χιλιάδες φαρμακεία και 2 shop in shop στην Ελλάδα και εξάγονται σε 25 χώρες μέσω 1.250 εξειδικευμένων καταστημάτων.
Την περυσινή χρονιά η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις 26,9 εκατ. ευρώ (+58%) και καθαρά κέρδη 2,8 εκατ. ευρώ (+151%), ενώ όπως ανακοινώθηκε χθες, στο πρώτο τρίμηνο πέτυχε αύξηση των πωλήσεών της κατά 19,4% (στα 8,57 εκατ.ευρώ) και των καθαρών κερδών κατά 17,4% (στα 1,38 εκατ. ευρώ).