14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Τέσσερις κοινοπραξίες κατέθεσαν προσφορές για τη χρηματοδότηση και εκμετάλλευση του σιδηροδρομικού σταθμού Πειραιά (ΣΠΑΠ).
Αυτές είναι:
* Ελληνική Τεχνοδομική – Lamda Development
* Tεχνική Ολυμπιακή – Plaza Centers
* Aκροπόλ Χαραγκιώνης – Intrakat – Γατζούλας
* ΕΚΤΕΡ – Κing Hellas.
Όπως ανέφερε από νωρίς σήμερα το Capital.gr οι προσφορές αφορούν τη χρηματοδότηση και εκμετάλλευση, για περίοδο 30 χρόνων, του σιδηροδρομικού σταθμού Πειραιώς (πρώην ΣΠΑΠ). Ο διαγωνισμός "Ανάπτυξη, χρηματοδότηση, διαχείριση και εκμετάλλευση κτιριακού συγκροτήματος στο σιδηροδρομικό σταθμό Πειραιώς (ΣΠΑΠ)", αρχικού προϋπολογισμού κοντά στα 50 εκατ. ευρώ, σηματοδοτεί και τη νέα, φιλόδοξη προσπάθεια της ΓΑΙΑΟΣΕ για την ανάπτυξη της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.
Ο σταθμός Πειραιώς είναι χωροθετημένος στον επιβατικό λιμένα Πειραιά, πλησίον του ΗΣΑΠ. Την περίοδο αυτή πραγματοποιούνται ενέργειες εκσυγχρονισμού και επέκτασης του σιδηροδρομικού σταθμού που θα λειτουργήσει ως τερματικός σταθμός του Προαστιακού στα τέλη Μαΐου, συνολικής επιφάνειας 15.000 τ.μ., με επιτρεπόμενη δόμηση γύρω στα 39.000 τ.μ.
Στις πολεοδομικά επιτρεπόμενες χρήσεις του ακινήτου περιλαμβάνονται χώροι γραφείων, εμπορικά καταστήματα, εστιατόρια, αναψυκτήρια, κέντρα διασκέδασης-αναψυχής, χώροι συνάθροισης κοινού, γυμναστήρια, πολιτιστικές λειτουργίες, καθώς και χώροι στάθμευσης.
Φώτης Φωτεινός