Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 10-Μαϊ-2007 15:48

    Γρ. Σαράντης: Συμφωνία διανομής προϊόντων στην Ουκρανία

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τη σύναψη συμφωνίας με τοπικό εθνικό διανομέα στην αγορά της Ουκρανίας ανακοίνωσε ο Όμιλος Σαράντη.


    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την εταιρεία CONRIL, η οποία δραστηριοποιείται από δεκαετίας στην Ουκρανία με πανεθνική κάλυψη, έχοντας δίκτυο διανομής (αποθήκες, διανομή και παραγγελιοληψία) σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας. Η εταιρεία CONRIL, η οποία απασχολεί 250 άτομα προσωπικό και έχει πελατολόγιο άνω των 3.000 πελατών, αναλαμβάνει για μία τριετία την διανομή των προϊόντων του Ομίλου από τις 11 Μαίου 2007.


    Υπενθυμίζεται ότι στην αγορά της Ουκρανίας ο Ομιλος Σαράντη διαθέτει τα ιδιοπαραγόμενα καλλυντικά ευρείας διανομής C-THRU, BU και STR8 και τα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα οικιακής χρήσης FINO, GROSIK και CAMEL.


    Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω συμφωνία αναμένεται να ωφελήσει τον Όμιλο προσφέροντας αποτελεσματικότητα στην διανομή, αύξηση των μεριδίων αγοράς και τελικώς αύξηση της κερδοφορίας, αντιστρέφοντας τον υφιστάμενο τρόπο λειτουργίας, ο οποίος συνίσταται σε μεγάλα πάγια έξοδα λειτουργίας. Παράλληλα, κατ΄ αυτόν τον τρόπο μέσω της πανεθνικής διανομής, ο Όμιλος εξασφαλίζει αποδοτικότητα των δαπανών διαφήμισης και υποστήριξης των προϊόντων. Μετά την ολοκλήρωση του νέου τρόπου διανομής, θα ακολουθήσει η εξάλειψη των παγίων εξόδων λειτουργίας της υφιστάμενης οργάνωσης.


    Παράλληλα, ο όμιλος ανακοίνωσε την έναρξη αποστολής των πρώτων παραγγελιών του αρώματος Mustang στην αμερικανική αγορά, σε συνέχεια της νέας συνεργασίας του με την Estee Lauder.


    Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία του και τις μεγάλες επιτυχίες που έχει παρουσιάσει στην ανάπτυξη αρωματικών προϊόντων, ανέλαβε και ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του αρώματος, δημιούργησε την διαφημιστική του καμπάνια και έχει αναλάβει την αποκλειστική παραγωγή του. Μάλιστα, είναι αξιοσημείωτο ότι είναι η πρώτη φορά που μια καθαρά ελληνική εταιρεία επιχειρεί να κάνει αισθητή την παρουσία της μέσω μιας τόσο σημαντικής συνεργασίας σε μια τόσο απαιτητική, εκτεταμένη και πολλά υποσχόμενη αγορά.


    Σημειώνεται επίσης ότι η διακίνηση του αρώματος Mustang αρχίζει πιλοτικά τον Ιούλιο του 2007 με την τοποθέτησή του σε μερικές αντιπροσωπευτικές αλυσίδες συγκεκριμένα στα καταστήματα Sears, JCPenney, Kohl΄s καθώς και στην ευρεία αγορά λιανικής και αλυσίδες φαρμακείων με σκοπό την παναμερικανική διείσδυση. Αυτό το μοντέλο διείσδυσης θα αποτελέσει το πιλοτικό πλάνο και το κριτήριο για μελλοντική ανάπτυξη με περισσότερα ιδιοπαραγόμενα προϊόντα στην αμερικανική αγορά.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ