13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Τη συνεργασία της με τη May Cheong Group, με σκοπό την αποκλειστική αντιπροσώπευση, διανομή και προβολή των άριστων ποιοτικά και ιδιαίτερα δημοφιλών παιχνιδιών Maisto στη Βουλγαρία, επέκτεινε η Dionic στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της,
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η Dionic προχώρησε στην κίνηση αυτή, στο πλαίσιο της στρατηγικής της κατεύθυνσης για συνεχή ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και επέκταση της παρουσίας στην ανερχόμενη αγορά της Βουλγαρίας. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Dionic θα προσφέρει πλέον τη διευρυμένη ποικιλία των προϊόντων Maisto στη Βουλγαρία, επιβεβαιώνοντας την εμπειρία και επιτυχημένη πορεία της στην αγορά παιδικού παιχνιδιού.
Επισημαίνεται ότι η Dionic αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο των παιχνιδιών Maisto στην ελληνική αγορά, εδώ και μία δεκαετία. Τα θετικά αποτελέσματα της συνεργασίας των δύο εταιριών συνέβαλαν στην ενίσχυση και επέκτασή της, με τη Dionic να αποτελεί πλέον στρατηγικό συνεργάτη της May Cheong Group στην περιοχή των Βαλκανίων.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι η May Cheong Group αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην παραγωγή παιδικών παιχνιδιών στο Hong Kong, με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας, 12.000 εργαζόμενους και σημαντική παρουσία στη διεθνή αγορά.