14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Παράλληλα όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση ο κύκλος εργασιών της Σφακιανάκης ανήλθε σε 235,6 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 23,7% σε σχέση με τα 190,5 εκατ. ευρώ του 2005. Τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 39,3 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 61,0% σε σχέση με τα 24,4 εκατ. ευρώ του 2005. Αντίστοιχα αύξηση παρουσίασαν και τα καθαρά μετά φόρων κέρδη τα οποία διαμορφώθηκαν σε 28,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 76,9% σε σχέση με τα 16,1 εκατ. ευρώ του 2005.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε σε 407,2 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 20,2% σε σχέση με τα 338,8 εκατ. ευρώ του 2005. Τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 35,7 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 62,4% σε σχέση με τα 22,0 εκατ. ευρώ του 2005. Αντίστοιχα μεγάλη αύξηση παρουσίασαν και τα καθαρά μετά φόρων κέρδη τα οποία διαμορφώθηκαν σε 23,7 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 86,6% σε σχέση με τα 12,7 εκατ. ευρώ του 2005.
Τα παραπάνω μεγέθη αποτελούν τα ιστορικά υψηλά που έχει να παρουσιάσει η εταιρεία και ο όμιλος εταιρειών Σφακιανάκηαπό την ίδρυσή του. Παράλληλα και οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων SUZUKI οι οποίες ανήλθαν σε 13.031 μονάδες αποτελούν ιστορικό υψηλό.
Ολοκληρώθηκε επίσης, μέσα στο 2006, η απορρόφηση των θυγατρικών εταιρειών του Ομίλου Εταιρειών Σφακιανάκη που δραστηριοποιούνται στο τομέα της λιανικής πώλησης του αυτοκινήτου ως επίσημοι έμποροι των κατασκευαστών OPEL, FORD, VOLVO και CADILLAC, από την μητρική εταιρεία Σφακιανάκης.
Οι συνέργιες και οι οικονομίες κλίμακας που θα προκύψουν από αυτή τη συγχώνευση σε συνδυασμό με την βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας, αναμένεται να ενδυναμώσουν περαιτέρω τα οικονομικά αποτελέσματα τόσο της Σφακιανάκης όσο και του Ομίλου.
Η ανάπτυξη του Ομίλου εταιρειών Σφακιανάκης συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς τόσο με την επέκταση των δραστηριοτήτων του σε τομείς όπου υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης όπως αυτός των οικιστικών ακινήτων, της παραθεριστικής κατοικίας και του real estate, μέσω της Αθωνικής Τεχνικής Α.Τ.Ε., όσο και με την υλοποίηση της ανάπτυξης στο χώρο του αυτοκινήτου στα Βαλκάνια.