10:30 31/10
Reuters: Στην αντεπίθεση η Ολλανδία - Η Nexperia αναστέλλει προμήθειες εξαρτημάτων για τα τσιπ στο εργοστάσιο της Κίνας
Επικαλούμενη "άμεση συνέπεια της πρόσφατης μη τήρησης των συμφωνηθέντων όρων".
Στην Forthnet ανέθεσε η Anytime Insurance Online, επιχειρησιακή μονάδα της ασφαλιστικής εταιρείας Interamerican, τη συνολική, ετήσια οn line επικοινωνία της.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας των ασφαλιστικών προγραμμάτων της Anytime Insurance Online, η Forthnet ανέλαβε τον εικαστικό σχεδιασμό, αλλά και την υλοποίηση της online καμπάνιας, η οποία θα "τρέξει" σε διαφορετικές χρονικές περιόδους κατά τη διάρκεια του έτους.
Σχεδιάστηκαν μοντέρνα δημιουργικά (banners), με στόχο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον και να οδηγήσουν το χρήστη στο web site της Anytime (http://www.anytimeonline.gr) όπου έχει τη δυνατότητα να ολοκληρώσει την αγορά της ασφάλειας που επιθυμεί. Το κόκκινο αυτοκίνητο που "τσαλακώνει" το banner της Anytime εμφανίζεται ήδη στα μεγαλύτερα portal / vortals, καθώς και στα μεγαλύτερα θεματικά sites υψηλής επισκεψιμότητας. Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή τόσο του διαφημιστικού χώρου, όσο και των χρονικών περιόδων που θα υλοποιείται η ενέργεια, ώστε να μεγιστοποιηθεί η προβολή της, αλλά και η αποτελεσματικότητά της.
Τα αποτελέσματα της on line καμπάνιας της Anytime είναι μέχρι στιγμής εντυπωσιακά, καθώς για τις τρεις πρώτες ημέρες καταγράφηκαν πάνω από 24.000 clicks και πάνω από 250.000 unique viewers, οι οποίοι εκτέθηκαν στην καμπάνια που δημιούργησε η Forthnet.
 
        