Του Γιώργου Δημητρομανωλάκη
Έμφαση στο asset management και τις τραπεζοασφάλειες, με απώτερο στόχο να αυξήσει έως το 2009 στα 4 τα προϊόντα ανά πελάτη από 1,8 σήμερα, θα δώσει την επόμενη τριετία η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας.
Η διοίκηση της Εθνικής ήδη έχει θέσει σε εφαρμογή σειρά στρατηγικών ενεργειών με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω του cross-selling (σταυροειδείς πωλήσεις). Στις ασφαλιστικές εργασίες από την προώθηση του μοντέλου των τραπεζοασφαλειών επιδιώκεται η ετήσια αύξηση των μικτών ασφαλίστρων κατά 16%, ενώ κεντρικό σημείο της στρατηγικής θα είναι το asset management.
Αυτή τη στιγμή η Εθνική έχει μερίδιο αγοράς περίπου 15% σε αμοιβαία κεφάλαια και στόχος είναι την επόμενη τριετία το μέγεθος αυτό να έχει αυξηθεί στο 25%. Ήδη η Εθνική έχει πελατολόγιο της τάξης των 100.000 οικογενειών με κεφάλαια έως και 1 εκατ. ευρώ στην τράπεζα.
Τέλος, σημειώνεται πως η εξαγορά της Π&Κ ΑΕΠΕΥ (η οποία
όπως ανακοινώθηκε χθες ολοκληρώθηκε) θα συμβάλλει στην ολοκληρωμένη προσέγγιση της διαχείρισης διαθεσίμων των πελατών της Εθνικής.