Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 15-Μαρ-2007 10:03

    Creta Farm: Άνοιγμα στο εξωτερικό

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας Dakos "Creta Food & Coffee Bar", ετοιμάζεται να ανοίξει η Creta Farm μέχρι τον Ιούνιο στη Γλυφάδα μετά την πολύ καλή αποδοχή που είχε το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι όπου πραγματοποιήθηκε το λανσάρισμα του νέου concept.

    Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το τέλος του 2007 η αλυσίδα να ριθμεί τουλάχιστον 4 καταστήματα αλλά και να έχει εμπλουτιστεί σημαντικά με περισσότερα είδη.

    Επόμενη κίνηση της διοίκησης της Creta Farm είναι η επέκταση της αλυσίδας και σε αγορές του εξωτερικού. Η πρώτη χώρα που η Creta Farm εξετάζει να δημιουργήσει καταστήματα του νέου concept, είναι η Αγγλία, ενώ εν συνεχεία θα υπάρξει και περαιτέρω εξάπλωση σε χώρες που ήδη δραστηριοποιείται η εισηγμένη.

    Το πρωτοποριακό είδος καταστήματος που λάνσαρε η εισηγμένη θα αναπτυχθεί χωρίς franchise ή εξαγορές υφιστάμενων αλυσίδων, καθώς έχει τελείως διαφοροποιημένη φιλοσοφία από άλλες αλυσίδες μαζικής εστίασης.

    Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί την επέκταση των δραστηριοτήτων της στις αγορές των ΗΠΑ, Μεγάλης Βρετανίας και Ασίας. Στο πλαίσιο της επέκτασης των δραστηριοτήτων της και της περαιτέρω ανάπτυξής της, έχει προχωρήσει σε έρευνες αγοράς για την αποδοχή των προϊόντων της στην αγορά των ΗΠΑ και έχει έρθει σε επαφές με τοπικές βιομηχανίες για την παραγωγή branded αλλαντικών. Επιπλέον, εξετάζονται όλα τα πιθανά σενάρια διάθεσης των προϊόντων της και στις αγορές Μεγάλης Βρετανίας και Ασίας.

    Όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη του 2006 εκτιμάται ότι θα κινηθούν αντίστοιχα με τις προβλέψεις της διοίκησης οι οποίες αφορούν ενοποιημένα έσοδα της τάξης των 90 εκατ. ευρώ έναντι των 84,3 εκατ. ευρώ το 2005.

    Σε επίπεδο προϊόντων οι δύο σειρές που λανσάρισε η εταιρεία "Φυσικό" και "Μεσογειακό Τραπέζι" έχουν πολύ καλή ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό, και αναμένεται το λανσάρισμα πέντε νέων κωδικών στο Μεσογειακό Τραπέζι (με Μοσχάρι και Κοτόπουλο).

    Τέλος, κατά το 2006 η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που κατέχει στα αλλαντικά από 19% που ήταν στο τέλος του 2005 σε 23% και προσβλέπει σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη.


    Αντιόπη Σχοινά

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ