14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Μειοδότης στο διαγωνισμό για την ανάληψη του έργου "Κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη (από χ.θ. 28+000 έως χ.θ. 67+870 και από Χ.Θ. 79+000 έως Χ.Θ. 91+500 με σήραγγες Δερβενίου, εκτός σήραγγας Αιγίου), συνολικού προϋπολογισμού 211 εκατ. ευρώ αναδείχθηκε η Μηχανική, επιβεβαιώνοντας πλήρως σχετικό ρεπορτάζ του Capital.gr.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή της Υποδομής της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων και η αποκατάσταση του Τοπικού Δικτύου. Πιο συγκεκριμένα τα έργα που θα εκτελεστούν είναι:
* η κατασκευή των χωματουργικών έργων της σιδηροδρομικής γραμμής σε όλο της το μήκος,
* οι αναγκαίες εργασίες για την απόδοση στην κυκλοφορία όλων των οδών καθώς και των οδικών τμημάτων που εξυπηρετούν την κυκλοφορία της Νέας Εθνικής Οδού,
* οι απαραίτητες Σιδηροδρομικές Γέφυρες
* όλα τα απαραίτητα μικρά τεχνικά έργα
* οι αναγκαίες προσωρινές παραλλαγές της γραμμής για την κατασκευή των έργων
* τα έργα αποχέτευσης-αποστράγγισης καθώς και η αποκατάσταση του τοπικού αρδευτικού δικτύου, όπου αυτό διακόπτεται από τις εργασίες κατασκευής της Σιδηροδρομικής Γραμμής
* οι σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου και συγκεκριμένα, τέσσερα στόμια εισόδου και εξόδου και δύο υπόγεια τμήματα μήκους 592,50μ. και 464μ. αντίστοιχα. Επίσης προβλέπεται η κατασκευή ενός cut & cover στην περιοχή του Καθαρονερίου.
Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 30 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Νωρίτερα το Capital.gr μετέδωσε τα εξής: Στο διαγωνισμό που διεξήγαγε νωρίτερα σήμερα η ΕΡΓΟΣΕ για τη σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνης αρχικού προϋπολογισμού 211 εκατ. ευρώ μειοδότησε σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία Μηχανική.
Το έργο συγκαταλέγεται στην κατασκευή νέας διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Αθήνα-Κόρινθος-Κιάτο-Αίγιο-Πάτρα. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνονται δυο σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου (400 και 500 μέτρων) και διάφορα έργα υποδομής.