14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Σημαντική αύξηση οικονομικών μεγεθών για το 2007 προβλέπει η διοίκηση της Sprider, ως αποτέλεσμα της εφαρμογής του στρατηγικού σχεδιασμού της ο οποίος επικεντρώνεται στη δημιουργία νέων καταστημάτων στην Ελλάδα, με στόχο "κάθε πρωτεύουσα νομού να έχει το δικό της κατάστημα Sprider", αλλά και στην περαιτέρω εξάπλωση στις αγορές του εξωτερικού.
Το "στοίχημα" της αγοράς των Βαλκανίων για τη διοίκηση της Sprider, αφορά όχι μόνο την εξάπλωση της αλυσίδας σε σημεία πώλησης στις αγορές που ήδη έχει παρουσία -δηλαδή στη Βουλγαρία, τα Σκόπια και τη Ρουμανία- αλλά και σε νέες αγορές, ενώ αφορά παράλληλα και την εδραίωση του brand Sprider στις εκεί αγορές. Εξάλλου, η εταιρεία προωθεί την ενίσχυση των πωλήσεων προϊόντων με το εμπορικό σήμα Sprider οι οποίες το 2006 ανήλθαν περίπου στο 85% των συνολικών πωλήσεων της.
Η εδραίωση στις αγορές του εξωτερικού αναμένεται να επιτευχθεί με τη δημιουργία 30 καταστημάτων Sprider στο εξωτερικό από τρία καταστήματα που διαθέτει σήμερα σε Σόφια, Σκόπια και Βουκουρέστι.
Ωστόσο, στους στόχους της εταιρείας εντάσσονται και η μείωση του αριθμού των προμηθευτών, ο επαναπροσανατολισμός των αγορών από ακριβούς σε φθηνότερους προμηθευτές, καθώς επίσης και η ενίσχυση των πωλήσεων του παιδικού και του γυναικείου τμήματος.
Ενδεικτικό της έμφασης που δίδεται από τη διοίκηση στην επέκταση του δικτύου είναι το γεγονός ότι το 2006 για το άνοιγμα 7 νέων καταστημάτων στην Ελλάδα και των 2 καταστημάτων του εξωτερικού δαπανήθηκαν 13,8 εκατ. ευρώ.
Οι προβλέψεις της διοίκησης για το 2007, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σε αυτές τα αποτελέσματα από τυχόν νέα καταστήματα, κάνουν λόγο για αύξηση κύκλου εργασιών σε ενοποιημένο επίπεδο κατά 18,6%, επιτυγχάνοντας πωλήσεις 112 εκατ. ευρώ και κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας στο επίπεδο των 11 εκατ. αυξημένα κατά 32,1% σε σχέση με την χρήση 2006.
Α. Σχοινά