13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Στο χώρο της ένδυσης επεκτείνεται η Alsinco με τη διάθεση σε αποκλειστική βάση των επωνύμων ρούχων Geox και Merell, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση η διοίκηση της Alsinco σε συνέχεια της μέχρι σήμερα συνεργασίας της, στην βάση των σχετικών συμφωνιών αποκλειστικότητας τόσο με τους οίκους Wolverine Europe Ltd και Wolverine Wordlwide Inc (για τα προϊόντα με τα brands CAT και MERELL αντίστοιχα) , όσο και με την εταιρεία Geox Spa (για το προϊόν με το brand Geox) και με δεδομένη την δημιουργία ενός δικτύου με 18 σημεία πωλήσεως (shop-in-shops, outlets , franchising) το οποίο διαρκώς αναπτύσσεται, αποφάσισε να επεκταθεί και στον χώρο της ένδυσης.
Στηη ίδια ανακοίνωση η διοίκηση της εισηγμένης τονίζει ότι η απόφαση είναι συνεπής με τις δεσμεύσεις της εταιρείας για την είσοδό της σε νέες αγορές, τόσο γεωγραφικές όσο και σε επίπεδο νέων προϊόντων και για την αποκόμιση των μεγίστων δυνατών ωφελειών από τις δημιουργούμενες συνέργιες.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία συνεχίζει να εξετάζει και διερευνά κάθε νέα πρόταση στρατηγικής ή και άλλης μορφής συνεργασίας , με στόχο την διαρκή ενίσχυση της θέσης της στην εγχώρια αγορά και την επέκταση των εταιρικών της δραστηριοτήτων, ενώ παράλληλα ευρίσκεται σε διαρκή επαφή με αντίστοιχους επιχειρηματικούς φορείς του εξωτερικού για την εύρεση και προώθηση νέων μορφών και εναλλακτικών περιπτώσεων ανάπτυξης δραστηριότητας και σε επίπεδο άλλων προϊόντων.