13:13 10/09
Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives
Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".
Έμφαση στην πολλά υποσχόμενη αγορά του video on demand (VOD), επέκταση δραστηριοτήτων στις αγορές της Βαλκανικής, καθώς και στην παραγωγή νέων ταινιών δίνει ο όμιλος της Audiovisual.
Όσον αφορά την υπηρεσία VOD, η εταιρεία έχει εστιαστεί από τον προηγούμενο χρόνο και ήδη προχώρησε στη σύναψη συμφωνίας με την Vivodi μέσω της κατά 85% θυγατρικής της εταιρείας Προοπτική Α.Ε. για την πώληση πακέτου δικαιωμάτων ταινιών για Video On Demand (VOD). Στην παροχή υπηρεσιών Video on Demand, η εταιρεία εισέρχεται εκμεταλλευόμενη την πλούσια βιβλιοθήκη ταινιών (content leader) και το εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών (videoclub).
Στην αγορά της Βαλκανικής η εταιρεία επιχειρεί μέσω της θυγατρικής της Ster Sinemas την επέκταση των δραστηριοτήτων της δίνοντας έμφαση αρχικά στην αγορά της Ρουμανίας. Σημειώνεται ότι πρόσφατα η θυγατρική προχώρησε στην απόφαση για έκδοση ομολογιακού δανείου 17, 9 εκατ. ευρώ για την αναχρηματοδότηση του δανεισμού της και την υλοποίηση των επιχειρηματικών της σχεδίων.
Όσον αφορά το ενδιαφέρον για την είσοδο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αυτό εστιάζεται στην παροχή προγράμματος ή και ακόμα διαχείριση καναλιών στις ψηφιακές πλατφόρμες. Για το σκοπό αυτό η εταιρεία, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα αποφάσισε να συμμετάσχει στην ίδρυση ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία Υπηρεσίες (Διανομής) Ψηφιακής Εποχής και με διακριτικό τίτλο Digital Age Distribution.
Σκοπός της εταιρείας είναι, μεταξύ των άλλων η ανάπτυξη, παροχή και διάθεση υπηρεσιών προηγμένων ηλεκτρονικών πολυμεσικών εφαρμογών (εικόνας, ήχου και δεδομένων) προς τελικούς χρήστες (ιδιώτες, επιχειρήσεις, νομικά πρόσωπα ιδιωτικού και δημοσίου δικαίου ως και Δημόσιες Υπηρεσίες) - δια μέσου κάθε μορφής τηλεπικοινωνιακού δικτύου (συμπεριλαμβανομένων των επίγειων, δορυφορικών, καλωδιακών, γραμμών DSL, προηγμένων ευρυζωνικών ζωνών, διαδικτύου κλπ) - σε διάφορους τομείς, και με οποιουσδήποτε άλλους σκοπούς με χρονική διάρκεια 50 έτη. Στην εταιρία η Audiovisual συμμετέχει με ποσοστό 40%.
Στους στόχους της εταιρείας περιλαμβάνεται η διατήρηση ηγετικής θέσης στη διανομή DVD μέσω επέκτασης συνεργασιών με διεθνείς οίκους, η περαιτέρω επέκταση της βιβλιοθήκης ανεξάρτητων ταινιών με αγορά full rights, η περαιτέρω διείσδυση στην κινηματογραφική διανομή και στην παροχή δικαιωμάτων ταινιών προς τηλεοπτικούς σταθμούς.
Παράλληλα, μετά τη συγχώνευση με την ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ η εταιρεία προχώρησε στην παραγωγή τριών ελληνικών ταινιών ( μεταξύ των οποίων και οι ταινίες, Πέντε λεπτά ακόμη, Μια Μέλισσα τον Αύγουστο ) οι οποίες έτυχαν σημαντικής αποδοχής από το κοινό. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η ταινία Μια μέλισσα τον Αύγουστο στις τρεις πρώτες μέρες προβολής ξεπέρασε τα 100 χιλ. εισιτήρια.
Όσον αφορά τα οικονομικά στοιχεία τη εταιρείας στο εννεάμηνο τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας εμφάνισαν αύξηση 96,25% διαμορφούμενα σε 5,344 εκατ. ευρώ έναντι 2,723 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος το 2005και ο κύκλος εργασιών σημείωσε αύξηση κατά 38,27% και ανήλθε σε 67,428 εκατ. ευρώ από 48,766 εκατ. ευρώ που ήταν στο εννεάμηνο του προηγούμενου έτους.
Α. Σχ.