Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 28-Νοε-2014 11:54

    HOL: Αύξηση στην πελατειακή βάση κατά 6,2%

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση στην πελατειακή του βάση εμφάνισε ο όμιλος της Hellas On Line, κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2014.

    Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) της εταιρείας για το εννεάμηνο του 2014 ανήλθαν στα 2,5 εκατ. ευρώ ζημία, έναντι 2,4 εκατ. ευρώ κέρδη το εννεάμηνο 2013.

    Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα 41,3 εκατ. ευρώ, από 53,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Συνοψίζοντας, ημεταβολήαυτή είναι συνέπεια αφενός της μείωσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή,η οποία δεν συνδυάζεται με αντίστοιχη πτώση του μέσου κόστους ανά συνδρομητή, και αφετέρου της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα, αλλά και σε μη επαναλαμβανόμενα έσοδα του εννεαμήνου του 2013.

    Τα συνολικά έσοδα για το εννεάμηνο διαμορφώθηκαν στα 161,3 εκατ. ευρώ από 169,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2013, μειωμένα κατά 5,1%. Η μείωση στα έσοδα αποδίδεται τόσο στη μείωση του μέσουεσόδου ανά πελάτη στις υπηρεσίες λιανικής και εταιρικών πελατών, απόρροια του έντονου ανταγωνισμού τιμών που επικρατεί στην αγορά,όσο και στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα, αλλά και σε μη επαναλαμβανόμενα έσοδα του εννεαμήνου του 2013.

    Τα κόστη των αποσβέσεων ανήλθαν σε 35,3 εκατ. ευρώ από 41,5 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μείωση 6,2 εκατ. ευρώ, ή 15%.

    Ο καθαρός δανεισμός του εννεαμήνου του 2014 διαμορφώθηκε σε 152,7 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 8,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

    Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 3ου τριμήνου 2014 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο διευθύνων σύμβουλος  της hellas online κ. Διονύσης Γρηγοράτος δήλωσε: «Η hellas online εξακολουθεί να διευρύνει την πελατειακή της βάση και να παρουσιάζει ισχυρή λειτουργική κερδοφορία, παρά τον έντονο ανταγωνισμό της ευρυζωνικής αγοράς. Επιπρόσθετα, η ολοκλήρωση της συμφωνίας με τη Vodafone Ελλάδας αποτελεί  μια σημαντική εξέλιξη στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών που αντανακλά τη δυναμική των δύο εταιρειών. Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις, ώστε από κοινού οι δύο εταιρείες να συνεχίσουν την πολύ επιτυχημένη συνεργασία που ξεκίνησε το 2009, διευρύνοντάς την και παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, κινητής και σταθερής, προς τους πελάτες τους, ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις».

    Στοιχεία Συνδρομητικής Βάσης

    Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας στο τέλος του εννεαμήνου του 2014 ανήλθε σε 537.449 πελάτες, αύξηση 6,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο και το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς στο 26,9%. Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, η hellas online στο γ’ τρίμηνο του 2014 απέσπασε το 31,9% των νέων συνδέσεων LLU, ενώ συνολικά για το εννεάμηνο του 2014 το μερίδιο αγοράς σε νέες συνδέσεις LLU ανήλθε σε 22,1%.

    Tο ισχυρό εταιρικό πελατολόγιο της εταιρείας συνεχίζει να διευρύνεται με νέους πελάτες όπως THREEP Insurance Brokers, Mare Maritime, ALUMINCO, SEPTONA, STAMCO Ship Management, IKOS Hotels Management, UNIPHARMA, Kαφεκοπτεία Λουμίδη, Goethe Institut, κα, καθώς και νέες υπηρεσίες προς υφιστάμενους πελάτες όπως Eurobank, AIG Europe, Space Hellas,  Ιατρικό Αθηνών, Verizon Hellas, Sun Enterprises, Focus Bari, The Boston Consulting Group, Ιατρόπολις, Maddog, κα.

    Επενδύσεις

    Οι επενδύσειςτης εταιρείας το εννεάμηνο του 2014ανήλθαν στα 26,6 εκατ. ευρώ,αυξημένες κατά 5,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το επενδυτικό πλάνο επικεντρώθηκε στην περαιτέρω ανάπτυξη του οπτικού δικτύου, καθώς και σε τεχνολογίες πρόσβασης νέας γενιάς FTTx, VDSL προσφέροντας ακόμα υψηλότερες ευρυζωνικές ταχύτητες στους συνδρομητές. Συνολικά, από τις αρχές του 2006 οι επενδύσεις προσεγγίζουν τα 468 εκατ. ευρώ, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, τη βελτιστοποίηση των τεχνολογικών συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών,τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση της διασύνδεσης με το εξωτερικό και της συνολικής χωρητικότητας, καθώς και των υπηρεσιών hol cloud.

    Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της hellasonline εκτείνεται σε πάνω από 5.300 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε 75% των γραμμών του ΟΤΕ με 378 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ.

    Πρόσφατες Εξελίξεις

    Στις 25 Νοεμβρίου 2014 ολοκληρώθηκε η εξαγορά από τη Vodafone Ελλάδας, ποσοστού 72,7% που κατείχαν στην hellas online οι εταιρείες του Ομίλου Intracom Holdings και η World Equities Investments Holdings SA. Kατέχοντας ήδη μερίδιο 18,4% στην hellas online, με την ολοκλήρωση αυτής της συμφωνίας το συνολικό  ποσοστό της Vodafone Ελλάδας, πλέον ανέρχεται στο 91,2%. Η συμφωνία έχει λάβει ήδη τις απαιτούμενες εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές και συγκεκριμένα την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

    Νωρίτερα, η hellas online είχε ανακοινώσει ότι η εταιρεία, σε πλήρωση όρου της από 22.08.2014 δεσμευτικής συμφωνίας των μετόχων της, των εταιριών του Ομίλου Intracom Holdings και της Vodafone Πάναφον AEET, προέβη στην εξαγορά, έναντι τιμήματος 50.000 ευρώ, της εταιρείας «360 Connect Α.Ε.», η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών υποστήριξης πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατείας.

    Τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της hellas online και της 360 Connect αναλαμβάνει ο κ. Διονύσης Γρηγοράτος, διατηρώντας τα μέχρι σήμερα καθήκοντά του στη Vodafone ως διευθυντής Εταιρικών Πελατών.

    Τέλος, σημειώνεται ότι η Vodafone Ελλάδας και η hellas online θα συνεχίσουν να λειτουργούν όπως μέχρι σήμερα, ως ξεχωριστές εταιρείες, συνεχίζοντας και διευρύνοντας ακόμη περισσότερο την πολύ επιτυχημένη συνεργασία τους, πάντα με επίκεντρο την κάλυψη των αναγκών κινητής και σταθερής επικοινωνίας, καθώς και την παροχή της βέλτιστης εξυπηρέτησης, των πελατών τους.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ