14:40 09/09
Reuters: Το "πάρτι" τέλειωσε για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
Αντιμετωπίζοντας την αβεβαιότητα από τους δασμούς και τον "πόλεμο" τιμών στην Κίνα
Οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων αναπτύχθηκαν κατά 11%, ως αποτέλεσμα της καλής τουριστικής χρονιάς για την Ελλάδα αλλά και της συνεργασίας με την μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, μέσω της οποίας τα προϊόντα της εταιρείας τοποθετούνται σε παγκόσμιες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής αντιπροσωπεύουν το 23% του κύκλου εργασιών. Οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων – οι οποίες αναπτύχθηκαν κατά 11% – αντιπροσωπεύουν το 22% ενώ οι παραγωγές για τρίτους το 55% του κύκλου εργασιών.
Τα αποτελέσματα προ φόρων σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε κέρδη 421 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 217 χιλ. ευρώ το εννιάμηνο του 2013. Σε ατομικό επίπεδο τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 413 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 213 χιλ ευρώ το εννιάμηνο του 2013.
Τέλος σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει πλέον εδραιώσει τη θέση της ως σημαντικός παραγωγός σαπώνων και καλλυντικών αλλά και ξενοδοχειακών προϊόντων τόσο στην ευρωπαϊκή αλλά και στη διεθνή αγορά, παράγοντας προϊόντα για πολυεθνικές εταιρείες του χώρου. Στόχος της διοίκησης είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κύκλου εργασιών μέσω διεύρυνσης των υφιστάμενων συνεργασιών αλλά και επίτευξης νέων, ενίσχυσης των πωλήσεων επώνυμων προϊόντων εντός και εκτός Ελλάδας με παράλληλο έλεγχο του κόστους και των δαπανών.