10:16 30/10
Credit Agricole: Αύξηση 10% στα κέρδη γ' τριμήνου με τη βοήθεια του μεριδίου της στην Banco BPM
Τα καθαρά κέρδη της γαλλικής τράπεζας ανήλθαν σε 1,84 δισ. ευρώ, πάνω από την εκτίμηση των αναλυτών για 1,76 δισ. ευρώ.
Η Υπηρεσία 11880 της NEWSPHONE HELLAS συνεχίζοντας την παράδοση καινοτομίας και πρωτοποριακών συνεργασιών, από τις 14 Δεκεμβρίου 2006, είναι πλέον διαθέσιμη και για τους συνδρομητές της Vodafone, επιτυγχάνοντας έτσι να γίνει η μόνη Υπηρεσία Τηλεφωνικού Καταλόγου, που είναι προσβάσιμη από όλα σχεδόν τα δίκτυα κινητής και σταθερής τηλεφωνίας.
Με βασικό γνώμονα την ευρύτερη και πληρέστερη κάλυψη των αναγκών των χρηστών του, το 11880 της NEWSPHONE HELLAS βρίσκεται πάντοτε στο επίκεντρο των εξελίξεων, αναπτύσσοντας σταθερά πρώτη στρατηγικές συνεργασίες με τις μεγαλύτερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στη χώρα μας, για την προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών που ουσιαστικά δημιουργούν νέα ποιοτικά πρότυπα στην παροχή πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου.
Καλώντας τον αριθμό 11880 από κινητά VODAFONE, TIM και COSMOTE, αλλά και σταθερά δίκτυα, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει απάντηση σε οποιοδήποτε ερώτημα τηλεφωνικού καταλόγου 24 ώρες το 24ωρο, καθώς και να απολαμβάνει μια μεγάλη γκάμα πρόσθετων προνομιακών δυνατοτήτων. Πιο συγκεκριμένα, η Υπηρεσία 11880 προσφέρει σταθερά πρωτοποριακές υπηρεσίες πληροφόρησης όπως δυνατότητα δωρεάν επαναπάντησης προς τον καλούντα σε ερωτήματα καταλόγου που χρήζουν διερεύνησης, απευθείας σύνδεση με τον επιθυμητό τηλεφωνικό αριθμό (call completion), δυνατότητα αποστολής των στοιχείων του επιθυμητού αριθμού μέσω SMS, απεριόριστο αριθμό ερωτήσεων ανά τηλεφώνημα, καθώς και δυνατότητα αποστολής φωνητικής και γραπτής (μέσω SMS) ενημέρωσης στον αριθμό του παραλήπτη, κατόπιν αιτήματος του καλούντα.
Διαθέτοντας ισχυρή τεχνογνωσία αιχμής, άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό, άριστα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό και μια βάση δεδομένων που επικαιροποιείται και εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες πληροφορίες , η Υπηρεσία 11880 της NEWSPHONE HELLAS αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για την άμεση και έγκυρη ενημέρωση του κοινού σχετικά με κάθε ερώτημα τηλεφωνικού καταλόγου.