Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 28-Αυγ-2014 11:02

    Sato: Συρρίκνωση ζημιών το α΄ εξάμηνο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Συρρίκνωση ζημιών εμφάνισε ο όμιλος SATO στο α΄ εξάμηνο του 2014 με τα αποτελέσματα μετά φόρων να διαμορφώνονται σε € -959 χιλ. έναντι € -3.891 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013, ενώ την ίδια στιγμή οι πωλήσεις αυξήθηκαν 21,40% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εισηγμένη.

    Πιο συγκεκριμένα για το brand ENTOS η αύξηση ανέρχεται σε  135,51% και για το brand SATO το ίδιο χρονικό διάστημα  οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση 32,86%.

    Για το ίδιο διάστημα οι υπηρεσίες logistics παρουσίασαν μείωση  80,11% λόγω της πτώχευσης σημαντικού πελάτη που της Εταιρείας.

    Ο δείκτης EBITDA για τη περίοδο Α΄ εξαμήνου 2014 ανήλθε σε  €-319 χιλ. έναντι € -1.476 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά € 1.157χιλ. ξεπερνώντας και τις προβλέψεις του πλάνου εξυγίανσης.

    Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε € -959 χιλ. έναντι € -3.891 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013 σημειώνοντας βελτίωση κατά  € 2.932 χιλ.

    Με γνώμονα την συνέπεια για την υλοποίηση και την συνέχιση του προγράμματος αναδιάρθρωσης, τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περεταίρω κατά 18,3%. σε σχέση με  την αντίστοιχη περίοδο του 2013.

    Κατά το Α΄εξάμηνο του έτους η εταιρεία ισχυροποίησε περισσότερο την θέση της στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο της σε έναν κλάδο ο οποίος συρρικνώνεται συνεχώς. 

    Με προοπτικές ανάπτυξης, η διοίκηση της SATO έχει προβεί περεταίρω στις κάτωθι ενέργειες.
    Η εδραίωση του brand ENTOS με την νέα του ταυτότητα καθώς και ο επανασχεδιασμός  των καταστημάτων της ενισχύουν και βελτιώνουν την εικόνα του brand.

    Ο εμπλουτισμός της γκάμας των προϊόντων του ENTOS και της SATO αποτελεί ενέργεια στρατηγικής σημασίας καθώς η αγορά παρουσιάζει αδυναμία σε νέες προτάσεις προϊόντων

    Η ανάπτυξη και η υλοποίηση της στρατηγικής του  Digital Marketing ενισχύει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας καθώς οι επισκέψεις των καταναλωτών στις ιστοσελίδες της εταιρείας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.

    Στο πλαίσιο της ενίσχυσης των πωλήσεων η υλοποίηση του σχεδίου ανάπτυξης καταστημάτων franchising ENTOS ξεκίνησε δυναμικά στις αρχές του 2014 και ήδη λειτουργούν οχτώ νέα καταστήματα franchising με προοπτικές συμφωνίας επιπλέον νέων καταστημάτων για το β εξάμηνο του 2014.

    Το SATO DEPOT στο Μοσχάτο το οποίο προωθεί προϊόντα των παλαιοτέρων αποθεμάτων της με άμεση
    διαθεσιμότητα και εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εδραιώνεται και αναπτύσσεται με επιτυχία.

    Η Εταιρεία εξετάζει την δυνατότητα ανάπτυξης τόσο των εξαγωγών όσο και νέων ανταγωνιστικών προϊόντων παραγωγής της

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ