Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 06-Δεκ-2006 09:11

    Επανέρχονται τα σενάρια για πώληση του 33,1% της HSW

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Επανέρχεται στο προσκήνιο το σενάριο πώλησης του 33,1% των μετοχών που διαθέτουν οι Μινωικές Γραμμές στην Hellenic Seaways.

    Όπως έγινε γνωστό, ο κ. Περικλής Παναγόπουλος, μέτοχος των Μινωϊκών Γραμμών, επανέλαβε προς τη διοίκηση της κρητικής εταιρείας την άποψη του ότι εφόσον η απόφαση είναι να παραχωρηθεί το πακέτο, τότε θα πρέπει να παραχωρηθεί σε εκείνον που είναι έτοιμος να προσφέρει τα περισσότερα.

    Με την κίνηση του αυτή ο κ. Παναγόπουλος υποχρεώνει τη διοίκηση των Μινωικών να κλείσει την πόρτα στον κ. Πάνο Λασκαρίδη, ο οποίος εδώ και καιρό έχει καταθέσει την πρόταση του για την εξαγορά του πακέτου, η οποία είναι και η μικρότερη μεταξύ εκείνων που έχουν κατατεθεί.

    Κύκλοι της αγοράς εκφράζουν την εκτίμηση ότι ο κ. Παναγόπουλος επιχειρεί ήδη ένα γενναίο συμμάζεμα των δραστηριοτήτων του Ομίλου Αττικής στο κλάδο της ακτοπλοΐας.

    Το συμμάζεμα αυτό συνίσταται στην πώληση των Superfast που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας εφόσον η προσφορά που θα γίνει θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις του, καθώς επίσης και στην ενίσχυση της Blue Star Ferries στις γραμμές του Αιγαίου.

    Η επέκταση της Blue Star Ferries ωστόσο θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια μη ελεγχόμενη κατάσταση τη στιγμή κατά την οποία ο κ. Λασκαρίδης θα ενισχύει συνεχώς την θέση του στην Hellenic Seaways, καθώς και ο ίδιος θα υποχρεωθεί να διασφαλίσει την επένδυση του με κάθε πρόσφορο τρόπο.

    Ως εκ τούτου είναι λογικό ο κ. Παναγόπουλος να προτιμά να μη δει τον κ. Λασκαρίδη να είναι ο τελικός αποδέκτης του πακέτου που κατέχουν οι Μινωικές Γραμμές στην Hellenic Seaways. Αντιθέτως, θα προτιμούσε να δει να αναπτύσσονται εντός της Hellenic Seaways νέες ισορροπίες.

    Εμμέσως πλην σαφώς το περιβάλλον του κ. Παναγόπουλου φαίνεται να προτιμά να εκφραστούν αυτές οι νέες ισορροπίες με τον Απόστολο Βεντούρη και όχι την ΑΝΕΚ.

    Παράγοντες της αγοράς θεωρούν ότι η εμφάνιση του κ. Βεντούρη στη Hellenic Seaways εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς.

    Πρώτον, περιορίζει δραστικά τον κ. Λασκαρίδη και τον υποχρεώνει να επανεξετάσει την θέση του. Δεύτερον, οδηγεί σε αναδιοργάνωση της Hellenic Seaways, δυνητικά μακριά από τις γραμμές άμεσου ενδιαφέροντος της Blue Star Ferries. Τρίτον, δημιουργεί προϋποθέσεις ανακατάξεις στο Ανατολικό Αιγαίο, μια αγορά στην οποία η Blue Star Ferries δεν διατηρεί συμφέροντα. Τέταρτον, αφήνει το πεδίο ελεύθερο στην Blue Star Ferries να σχεδιάσει τα επόμενα βήματα της με άνεση και όχι κάτω απο πίεση.

    Στην παρούσα φάση ωστόσο ο κ. Παναγόπουλος εμφανίζεται να κρατά μια απόσταση ασφαλείας από τις εξελίξεις και εκτιμάται ότι θα παρέμβει συν το χρόνο και εφόσον το απαιτήσουν οι συνθήκες. Οι νουθεσίες όμως και οι παραινέσεις του προς την πλευρά των Μινωϊκών Γραμμών συνεχιζονται με αμείωτο ρυθμό.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ