Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 27-Ιουν-2014 16:10

    ΜΕΤΚΑ: "Οκ" από Ελεγκτικό Συνέδριο για το Κιάτο - Ροδοδάφνη

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στη Βουλή προς κύρωση αναμένεται να οδηγηθεί η σύμβαση του έργου Κιάτο – Ροδοδάφνη, το οποίο κατακυρώθηκε στην κοινοπραξία των εταιρειών ΜΕΤΚΑ-Thales-Ξανθάκης, σύμφωνα με απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

    Το έργο είναι προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ και αφορά στην ολοκλήρωση των υπολειπόμενων εργασιών στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη (Αίγιο).

    Συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας Β του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013, και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης εντός 24 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

    Για την εκτέλεση του έργου η METKA θα συνεργαστεί με την πολυεθνική εταιρεία Thales, η οποία κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον τομέα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης σιδηροδρομικών έργων, και την Ελληνική εταιρεία Ξανθάκης Α.Τ.Ε. εξειδικευμένη σε έργα επιδομής.

    Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ)-Πάτρας, αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίηση του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας. Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ Κιάτου– Πάτρας είναι συνέχεια της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Αθηνών– Κορίνθου– Κιάτου και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων